כותרות אחרונות
Search

"ג'יימסון", הוויסקי האירי הנמכר בעולם משיק סדרת בקבוקים במהדורה מיוחדת ומוגבלת

חגיגת הוויסקי האירי ממשיכה….

"ג'יימסון", הוויסקי האירי הנמכר בעולם משיק סדרת בקבוקים במהדורה מיוחדת ומוגבלת

לרגל חגיגות סנט פטריק המהדורה עוצבה בשיתוף פעולה של שלושה אמנים שונים, יחד יצרו תווית ייחודית בהשראת רוח החברות החזקה בה ידועה אירלנד

 

ג'יימסון, הוויסקי האירי האהוב והנמכר בעולם, חוגג את מסורתו האירית ביום סנט פטריק בהשקה של עיצוב במהדורה מיוחדת ומוגבלת של הבקבוק האיקוני, השואב את השראתו מההיסטוריה, המראות, הצלילים והאווירה של אירלנד.

 

המהדורה המוגבלת החדשה, שהיא השביעית שג'יימסון מוציאים לקראת חגיגות סנט פטריק, עוצבה לראשונה בשיתוף פעולה של שלושה אומנים שונים.

המאיירת האירית הידועה קלודין אוסליבן הובילה את הליך העיצוב וגייסה שני חברים קרובים, המעצב הבריטי אלכס מלון והצלם האירי לנון וורד שהינם מתחומי יצירה ורקעים אומנותיים שונים. יחד יצרו את תווית הבקבוק המרהיבה החוגגת את רוח החברות שבה ידועה אירלנד.

 

במהדורה המוגבלת כל בקבוק מצויד בשבב NFC מיוחד המאפשר לצרכנים לקבל תוכן ומידע נוסף על האמנים ועל הסיפור מאחורי יצירת העיצוב באמצעות האתר www.jamesonwhiskey.com

הבקבוק מושק בישראל כבר בימים אלו ויימכר ב-35 מדינות, כולל אירלנד, יפן ואוסטרליה.

צילום: יח"צ

מחיר מומלץ לצרכן : 99 ש"ח

ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות

הבקבוק ישווק במשך תקופה מוגבלת בחנויות אלכוהול נבחרות.

 

אודות ג'יימסון
ג'יימסון הוא הוויסקי האירי מספר 1 בעולם. הוויסקי זכה בפרסים רבים בזכות החלקות הייחודית שלו, הנובעת מתהליך ייחודי של זיקוק משולש. ג'יימסון משווק ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם.