כותרות אחרונות
Search

"גלידות נסטלה" משיקה את החידושים לקיץ 2023 – בין החידושים העונה, אקסטרים פיסטוק, מילקה קרמל ועוד….

"גלידות נסטלה" מאגדת מיני מילקהצילום: "גלידות נסטלה"

 

"גלידות נסטלה" משיקה את החידושים לקיץ 2023.

הקיץ התחיל ועימו מגיעים החידושים במקפיאי הגלידות שיהפכו את הקיץ לקריר וטעים יותר. "גלידות נסטלה" פותחת את עונת הקיץ ומציגה חדשנות מרגשת בכל הקטגוריות. בין החידושים העונה יהיו אקסטרים פיסטוק, מילקה קרמל, מאגדת מיני מילקה, לה פרוטה קוקוס אננס, ושלגון בטעם קולה לימון.

 

החידושים לעונת הקיץ 2023 – צילום: "גלידות נסטלה"

 

בעקבות ההצלחה של קראנץ' פיסטוק, מרחיבה "גלידות נסטלה" את סדרת אקסטרים (Extreme) ומשיקה את אקסטרים פיסטוק – טילון גלידת פיסטוק עם מטבע שוקולד לבן ושברי פיסטוק. אקסטרים פיסטוק פונה לקהל ההולך וגדל של אוהבי הפיסטוק בישראל.

 

סדרת האקסטרים של "גלידות נסטלה" – צילום: "גלידות נסטלה"

 

כמו כן, מביאה העונה "גלידות נסטלה" חדשנות בסדרת מילקה האהובה במיוחד בישראל, ומשיקה את מילקה קרמל, שלגון וניל עם ריפל קרמל בציפוי שוקולד עם פצפוצי אורז ושברי ביסקוויט. כמו כן, משיקה מאגדת מיני מילקה הכוללת שש שלגוני מיני מילקה וניל.

 

מילקה רקמל – צילום: "גלידות נסטלה"

 

בקטגוריית ה-Wellness, משיקה "גלידות נסטלה" את לה פרוטה קוקוס אננס – טעם מגוון, חדש ומפתיע בסדרה לה פרוטה. כל המוצרים בסדרת לה פרוטה מכילים 50 אחוזי פרי.

 

בנוסף משיקה "גלידות נסטלה", שלגון בטעם קולה לימון בעל שפה ונראות צעירה ובטעם מפתיע. השלגון יושק בפלטפורמת הסושיאל המובילה ביותר היום בישראל בקרב בני הנוער TIKTOK.

 

"גלידות נסטלה" – לה פרוטה קוקוס אננס – צילום: "גלידות נסטלה"

 

אתגרי "Good challenge" המופיעים על מקלות השלגונים מתמקדים בעשיית מעשים טובים לחברה ולזולת, ותיעודם ברשת החברתית כשברקע מתנגן סאונד קצבי וייחודי. בין האתגרים ניתן למצוא אתגרים כמו "בקרו את סבא וסבתא", "אמרו שלום לאנשים שבדרך", "השאירו סביבה נקייה" ועוד…

 

על מנת להשתתף בפעילות, על הצרכנים לסרוק את הקוד על גבי האריזה, לבצע את האתגר הטוב המופיע על המקל בליווי הסאונד הייחודי שנוצר לטובת הפעילות, לשתף את הסרטון ואולי לזכות במגוון פרסים שווים.

 

"גלידות נסטלה" – שלגון אתגר טוב – צילום: "גלידות נסטלה"

 

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "כמו בכל שנה, גלידות נסטלה מחויבת להמשיך לחדש ולהוביל את הצמיחה בשוק הגלידות כולו. גם השנה אנו מציעים לצרכן הישראלי מגוון חידושים בהתאם למגמות והטרנדים החמים ביותר שיהפכו את עונת הקיץ הקרובה לטעימה וקרירה יותר".