כותרות אחרונות
Search

גם בפסח הזה אומרים "מרסי" לבונבוניירות של "מרסי" – חג אביב שמח ומפנק.

בונבוניירת "מרסי" – כשר לפסח – צילום: stork

 

גם בפסח הזה אומרים "מרסי" לבונבוניירות של "מרסי" – חג אביב שמח ומפנק.

לכבוד חג הפסח,  "מרסי" משיקה מהדורה חגיגית וכשרה של בונבוניירות במבחר גדלים וטעמים במחירי מבצע.

 

  • מרסי באריזה האדומה הקלאסית – מהדורה חגיגית וכשרה לפסח המוצעת במארזים של 250 ו-400 גרם, המכילים אצבעות שוקולד עטופות בנפרד במבחר טעמי שוקולד חלב, לבן ומריר נפלאים ואיכותיים. הבונבוניירות מוצעות במחירי מבצע של 90 ₪ למארז של 250 גרם ו-39.90 ₪ למארז של 400 גרם.
  • מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשרה לפסח המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח, עטופות בנפרד במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין. הבונבוניירה מוצעת במחיר מבצע של 21.90 ₪.
  • מרסי שוקולד מריר באריזה החומה – בונבוניירה כשרה לפסח המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן משובח, עטופות בנפרד במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. הבונבוניירה מוצעת במחיר מבצע של 21.90 ₪.
  • המוצרים כשרים לפסח לאוכלי קטניות, חלבי, לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת רבנות ברלין והרבנות הראשית לישראל.
  •  

בונבוניירת "מרסי" – כשר לפסח – צילום: stork

 

את  הבונבוניירות החגיגיות והכשרות לפסח של מותג מרסי, כמו גם את כל מוצרי ליימן שליסל הכשרים לפסח, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות נבחרות, כעת במחירי מבצע מיוחדים לכבוד החג.

 

שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה לאורך כל השנה מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים ולכבוד פסח מציעה מגוון רחב של חבילות שי כשרות לפסח. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.