כותרות אחרונות
Search

גם תוך כדי המלחמה – תנופת צמיחה וגיוס והרחבת השדרה הניהולית בחברת אלעד מערכות.

 

 

גם תוך כדי המלחמה – תנופת צמיחה וגיוס והרחבת השדרה הניהולית בחברת אלעד מערכות.

אלעד מערכות מגייסת 250 עובדים ומינתה 5 מנהלים חדשים.

עוד קודמו 4 עובדות לתפקידי ניהול מחלקות פיתוח בחטיבת הCRM.

 

אלעד מערכות חברת התוכנה הגדולה בישראל עם למעלה מ-1300 עובדים ב-3 מוקדים, לא מפסיקה לצמוח.  

 

למרות אחוז גבוה מכוח האדם בחברה גויס מאז המלחמה, ואבדה כואבת של עובד מחטיבת הCRM בתחילת המלחמה, מבקשת  החברה לחזק את המשק הישראלי בתקופה זו לקראת מהלך צמיחה משמעותי.  

 

החברה מגייסת לשורותיה 250 עובדים  בתחומי הפיתוח, QA, יישום, ניהול פרויקטים וניתוח מערכות בעולמות הדאטה, דיגיטל וה-CRM. בין המשרות הפתוחות מיישמ/ת AI אופציה לג'וניור,  ראש/ת צוות פיתוח CRM, מנהל/ת פרויקטים ומנתח/ת מערכות דיגיטל,  מפתח/ת BI, מיישמ/ת Salesforce   

 

 

במהלך המלחמה ותוך כדי מילואים,  גוייסו חמישה מנהלים חדשים: 

 

  • חובב זכריה מונה למנהל מחלקה בחטיבת ה DATA באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על מחלקת הפרויקטים בחטיבת ה DATA. חובב הוא בעל ניסיון רב בניהול ודליברי של שירותי תוכנה ללקוחות. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פעילות המגזר העסקי בחברות גדולות כמו קווליטסט בע"מ. חובב הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ממכללת רופין ותואר ראשון בכלכלה ממכללת תל חי . 

 

אלעד מערכות – חובב זכריה – צלם: רועי שור

 

  • גיא טייב מונה למנהל מחלקת Salesforce בחטיבת הCRM באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על הלקוחות העסקיים והפרטיים ובנוסף על צוות ה – Marketing Cloud באגף ה – Salesforce. גיא הוא בעל ניסיון רב בתחום ניהול הפרויקטים / פרוגראמות בחברות Professional Services. בתפקידיו הקודמים שימש כDelivery Manager, Regional Manager בחברות גדולות כמו  Asperii, Aman. גיא  הוא בעל תואר A. במנהל עסקים ומערכות מידע מהמרכז האקדמי "רופין". 

 

אלעד מערכות – גיא טייב – צלם: רועי שור 

 

  • גיא בירנברג מונה למנהל מחלקה בחטיבת ה DIGITAL באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על מחלקת הפיתוח הכוללת מספר צוותי פיתוח, גיא הוא בעל ניסיון רב בניהול לקוחות ופרוייקטים של מערכות WEB, אתרי תוכן ומסחר אלקטרוני ואפליקציות מובייל. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל תחום דיגיטל במערכות מידע בחברת תנובה. גיא הוא בעל תואר BA במנהל עסקים בקריה האקדמית אונו. 
  •  

אלעד מערכות – חובב גיא בירנברג – צלם: רועי שור

 

  • יותם לין מונה ל- CTO של חטיבת הDIGITAL באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על כל היבטי הפיתוח והטכנולוגיה של החטיבה. יותם הוא בעל ניסיון רב בעולמות הפיתוח. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פיתוח בחברות גדולות כמו מטריקס. יותם הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב והמתמטיקה ותואר שני במנהל עסקים.  

 

אלעד מערכות – יותם לין – צלם: רועי שור

 

  • אדיר עמרני מונה למנהל מכירות בחטיבת ה DATA באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על ניהול לקוחות, ומכירות, הוא בעל ניסיון רב בתחום מכירות וניהול לקוחות ברשויות מוניציפליות ,משרדים ממשלתיים ותאגידים. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פעילות לקוחות בחברות גדולות כמו Mgroup.אדיר בעל תואר BA פיתוח סביבתי אוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת חיפה.  

 

אלעד מערכות – אדיר עמרני – צלם: רועי שור

 

שינוי המבנה הארגוני הביא ליצירת מחלקות פיתוח חדשות ולתפקידי ההנהלה קודמו 4 עובדות לתפקיד ניהול מחלקות פיתוח. רויטל סלומון ומיטל חמי, רחלי וייס, אביגיל בלוי שמונו למנהלות מחלקה בחטיבת הCRM.

 

דגן הלוי מנכל אלעד מערכות: " המבנה החדש הותאם ליעדי הצמיחה וההתפתחות שלנו לשנה הקרובה. אני שמח שהשדרה הניהולית שלנו מורכבת גם מקידום מנהלים ותיקים אשר הוכיחו את עצמם ומגיוסים חדשים. זהו צעד המשמעותי בתהליך הצמיחה המתמשך שעוברת החברה בשנים האחרונות. תהליכי הגיוס היו מאתגרים לנוכח העובדה שחלק מהמגויסים היו במילואים, לעיתים התהליך התארך אבל הפעלנו גמישות ואמפטיה לתהליך והצלחנו לעמוד במשימה ולייצר תהליך קליטה אישי ומשמעותי לכל אחד. ההמשכיות עסקית חשובה לתמיכה בכלכלה הישראלית בשעה שהיא נדרשת לה כל כך".

 

אודות אלעד מערכות

אלעד מערכות מספקת מערכי שירות ומכירות ומחברת עסקים ולקוחות באמצעות תקשורת עסקית יעילה, מיידית ומותאמת אישית אשר משיגה תוצאות ממיטביות. אלעד מיישמת מצוינות טכנולוגית שמניבה תוצאות עסקיות. באמצעות פתרונות  Customer engagement לחיזוק הקשר עם הלקוחות,  ולהשגת הצלחה עסקית. החברה מעסיקה  1300 עובדים ב-3 מוקדים בארץ, ופועלת בשלושה תחומים עיקריים: דיגיטל וקומרס,CRM , DATA. אלעד מתמחה בעיצוב חווית משתמש UX/UI ,ובהטמעת כלי AI בארגונים, בפיתוח ובניית אתרי מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, היא מובילת שוק בניהול קשרי לקוחות בשלוש פלטפורמות המובילות בעולם  Microsoft Dynamics 365  ,Salesforce  Pega,, וכן מסייעת למנהלים לצלוח את אתגרי הדאטה במורכבים ולהפוך לארגונים מונעי תובנות עסקיות.