כותרות אחרונות
Search

"עדן גן אירועים" מודיע על גיוסו של השף אוראל קמחי כשף הבית.

צילום: יח"צ "עדן גן אירועים"

 

ענף האירועים נערך ליום שאחרי הקורונה ומגייס לשורותיו שפים מהשורה הראשונה.

"עדן גן אירועים", מודיע על גיוסו של השף אוראל קמחי כשף הבית.

השף אוראל קמחי ממסעדת "פופינה" בתל אביב, מהבולטים והמצליחים בדור השפים החדש, מונה לשף הבית של "עדן גן אירועים" בקיבוץ ניר אליהו. בענף מעריכים כי מגמה זו תתחזק על רקע משבר הקורונה, שפים מובילים מתחום המסעדות יפנו לענף האירועים ובכך יעלו את הרמה הקולינרית במטבחי גני האירועים ויתפתח שוק חדש.

 

"עדן גן אירועים", גן האירועים הוותיק בקיבוץ ניר אליהו, עבר בשנה האחרונה מתיחת פנים בכל התחומים, הגן והאולם שופצו ועוצבו בהשקעה גדולה, כחלק ממהפך כולל של ריענון כדי להציע מוצר עדכני ואיכותי. למרות משבר הקורונה ב"עדן גן אירועים" בחרו שלא לעצור את התהליך ולהמשיך בתוכנית, אך בהתאם למציאות הקורונה החדשה הרחיבו ועיצבו את הגן להתאמה גם לאירועים אינטימיים החל מ100 עד 500 אורחים. במהלך תקופת הסגר נבנה ותוכנן התפריט החדש ליום שאחרי. המשבר כפה על עולם הקולינריה לבחון מחדש את האופן בו יוגש האוכל ומה יהיה נכון להציג כתפריט לאירוע משפחתי גדול, בעדן מנצלים את ההשבתה הכפויה לצורך היערכות ובחינה יצירתית של התפריט הבא. כחלק מהמהלך גויס לתפקיד השף אוראל קמחי, מי שמוביל את מסעדת פופינה התל אביבית ומספק מזה שנים חווית פיין-דיינינג מהמבוקשות בעיר. עכשיו בעדן, יתרגם קמחי את משנתו הקולינרית לחוויה יוצאת דופן גם במטבח הקייטרינג לאירועים.

 

צילום: יח"צ  "עדן גן אירועים"

 

ב"עדן גן אירועים" מסבירים את הבחירה בקמחי: אוראל מביא עמו ניסיון, חדשנות, מקצוענות וכישרון. במטבח של קייטרינג לאירועים בשונה ממסעדה, יש להתייחס גם לערכים כגון: משפחתיות, נדיבות ואותנטיות, קמחי יוכל לבטא את עצמו גם בתחומים אלו במטבח של "עדן גן אירועים" . לאחר פניה ובדיקה של מספר שפים מועמדים, נבחר שף אוראל קמחי, "כי לצד יכולותיו המרשימות, מצאנו שיש בו תשוקה לבטא גם את הצד הזה שביצירה הקולינרית". אוראל יוביל את המטבח ב"עדן גן אירועים" למחוזות של מצוינות לצד תשומת לב גדולה לייצור בתהליכים מוקפדים של ניקיון והיגיינה שנחיצותם התגברה בתקופה זו.   

 

במסגרת השת"פ, ישודרג המטבח של "עדן גן אירועים" ויעודכן, כך שיעמוד בחזית הקולינרית של ענף החתונות, במטרה לתפוס מקום משמעותי בתחום האירועים ותרבות האירוח בישראל. המטבח של "עדן גן אירועים" בהובלת קמחי יציע חוויה קולינרית רעננה, יצירתית ומגוונת. התפריט יורכב ממנות עונתיות שנותנות את הבמה לחומרי הגלם המקומיים.

 

מנכ"ל "עדן גן אירועים" , מעין כאהן:" אנחנו מאמינים שיש דברים שלא זקוקים לאופנה חולפת. שיפה להם דווקא לשוב למקור ולהתחבר אל הפשוט והיפה שבדברים. הערך שבארוחה משפחתית היא בדיוק זה ואנחנו רוצים באמצעות שתוף הפעולה עם השף אוראל קמחי לקחת ולזקק את זה למקום של שמחה וחוויה מרוממת. אין מה לעשות, חוויה של אושר לא יכולה לעבור בזום, אנו מחכים שמשבר הקורונה יחלוף ונוכל להזמין את הציבור לשמוח ולקדש את המפגש האמיתי, המענג והנינוח שמתרחש כשאנשים קרובים נפגשים סביב שולחן ערוך. הגישה שתחכה לאורחים שלנו, כשנוכל לשוב ולהיפגש, היא חלק מתפיסה שמציעה לחזור למקור (Back to basic)."

 

צילום: יח"צ "עדן על המים"

 

 

השף אוראל קמחי, בעלי מסעדת פופינה: "אני שמח לחבור ל"עדן גן אירועים" אחד הגנים היפים והאיכותיים בישראל. הקורונה שפקדה את ישראל, כמו גם את העולם, היא מכה קשה מאוד לכלכלה ולתחום המסעדנות. אבל חשוב לציין שהיא גם מייצרת הכרח להתחיל דברים חדשים. שוק האירועים ספג מכה קשה אבל זו תהפוך להצפה ביום שאחרי, הוא יהיה מאוד אטרקטיבי כשהמשבר יחלוף".

 

על "עדן גן אירועים" :

"עדן גן אירועים" ממוקם על גבעה בקיבוץ ניר אליהו, 5 דקות מכפר סבא. הגן מוקף בבועה ירוקה ופסטורלית, קרובה לכל מקום ושונה מכל מקום אחר. האולם משתרע על פני 1000 מ"ר במבנה של עץ טיבעי על שפת בריכת נוי. האולם מכיל מ100 ועד 1,000 איש בכל אירוע. הגן מתפרס על פני 24 דונמים של מדשאות, מים זורמים, בריכות נוי ומרחבים מעוצבים המייצרים שלל אפשרויות למתחמים שונים ופעילויות שונות.