כותרות אחרונות
Search

דונה קארן משיקה בושם בשלושה ניחוחות חדשים במהדורה מוגבלת המתאימים במיוחד להבעת אהבה

מחפשים מתנה ליום האישה ?

dkny be electric

כל ניחוח מייצג התרגשות, נשיות מתפרצת ואופטימיות של התחלות חדשות.

במיוחד ליום האהבה יום האישה ובכלל, משיקה דונה קארן שלושה ניחוחות המתאימים כמתנה לאישה שלכם.

DKNY BE ELECTRIC LOVING GLOW

   DKNY BE ELECTRIC BRIGHT CRUSH

 DKNY BE ELECTRIC CITRUS PULSE

dkny be electric lovung glow  ניצוץ של דומדמניות שחורות ועסיסיות, ענבים חמצמצים ואננס מרווה, מתפוצצים בהקדמה הנמרצת של הניחוח. יסמין וסיגליות גדולות משתלבות באופן מושלם בתווי משמש תאוותנים ווניל אלגנטי, ענבר עשיר ומושק מלטף מסיימים את הניחוח באלגנטיות ומותירים שובל של התרגשות עוצרת נשימה.

dkny be electric bright crush  נועז ומשחרר, מלון שופע אל תוך תמהיל מנצנץ של ברגמוט ודומדמניות שחורות בעוד ששזיף מתוק ומלא חיים נעטף בתווים פרחוניים ונשיים של פלומריה ריחנית ואדמונית בלב החושני ועוצר הנשימה של הניחוח. ענבר זהוב, וניל ועצים שמנתיים מוסיפים חמימות מחשמלת לנשיות מתפרצת.

DKNY 5

 dkny be electric citrus pulse ביטוי מסעיר של נשיות צוהלת נפתח בתערובת מלאת חיים של נקטרינה, מנדרינה ופסיפלורה. זרם פרחוני שוטף את הניחוח עם זר של יסמין אבסולוט, פריחת פלומריה רווית דבש. מתיקות מעודנת של בנזואין, מושק חמים ואלגום עשיר ושמנתי מתמזגים לשיקוי מקסים.

ניחוחות המהדורה המוגבלת  dkny be electric חובקים את האנרגיה וההתרגשות של העיר ניו יורק בבקבוקי רטרו עם מכסים הניתקים במשיכה שעוצבו בצורת התפוח האיקוני של be delicious. צבועים כל אחד בגוון עדין משלו, הניחוחות החדשים באים בפרצי צבע ירוק, כתום וורוד מחשמלים.

מחיר השקה – 149 ש"ח ל – 50 מ"ל (עד סוף חודש מרץ)

מחיר לצרכן – 395 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם, משביר ואפריל