כותרות אחרונות
Search

דורון אביב ודפנה הרלב מוכרים את אחזקותיהם בחברת "אביב ייזום" לחברת "מליסרון" תמורת 625 מיליון ₪.

 

 

 

דורון אביב ודפנה הרלב מוכרים את אחזקותיהם בחברת "אביב ייזום" לחברת "מליסרון" תמורת 625 מיליון שקל לפי שווי חברה של 1.250 מיליארד ₪

 

דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב ודפנה הרלב מנכ"לית קבוצת אביב אמרו: "אנו נפרדים היום מחברת "אביב יזום" – חברה בעלת צבר נכסים ענק בפינוי-בינוי, ואנו כקבוצת אביב נמשיך ליזום ולפתח פרויקטים קיימים וחדשים"

 

האחים דורון אביב ודפנה הרלב, בעלים של קבוצת אביב, מוכרים את יתרת אחזקותיהם בחברת הבת אביב ייזום, אשר בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון. האחים הודיעו היום על  המכירה לחברת מליסרון בבעלות ליאורה עופר. העסקה נעמדת בסכום של כ-625 מיליון שקל.  מליסרון רוכשת את כלל הפעילות של אביב ייזום, לרבות הזכויות במיזמים של החברה הקיימים והעתידיים.

 

קבוצת אביב שהוקמה בשנת 1963, מחלוצות והוותיקות בענף הבנייה בישראל, יזמה ובנתה פרויקטים בולטים ומרכזיים במרכז הארץ ומתמחה בייזום, הקמה ושיווק של פרויקטים הנדסיים בתחומי הבנייה הציבורית, מגורים, מסחר ותשתיות בישראל. בשנת 2010 קבוצת אביב הקימה את אביב ייזום שהתמקדה בפרויקטים של התחדשות עירונית באמצעות שתי זרועות, חברת "אביב אורבן", בשליטת ארז אביב וחברת "סער שקד" בשליטת גילי שקד וקובי סער ובכך הגדילה באופן משמעותי את צבר הפרויקטים של החברה.

 

מימין דורון אביב, דפנה הרלב, אופיר שריד – צילום: יח"צ

 

כזכור בשנת 2022 רכשה מליסרון 50% מאביב ייזום מקבוצת אביב לפי שווי חברה של 845 מיליון ש"ח. במהלך שנתיים אלו, תחת ניהולה של דפנה הרלב מנכ"לית החברה, הגיעו פרויקטים רבים להבשלה, השבחה ופרויקטים רבים הגיעו לשלב הביצוע. קבוצת אביב משאירה בידי חברת מליסרון את צבר הפרויקטים מהטובים בישראל וצוות עובדים מקצועי ואיכותי ביותר, ואין ספק כי לחברת אביב יזום עתיד מבטיח.

 

 קבוצת אביב תמשיך בתנופת הבנייה והקבלנות ומקימה בימים אלו 2 פרויקטים יוקרתיים ומשמעותיים. הראשון פרויקט אביב בתל השומר הכולל בנייה של 11 בנייני מגורים הכוללים 722 יח"ד במתחם עירוב שימושים מודרני המשתרע על שטח של 150 דונם וכ- 100,000 מ"ר למסחר ותעסוקה. הפרויקט השני הוא פרויקט הרברט סמואל SIX-8 הממוקם בלוקיישן הטוב בישראל, קו ראשון לחוף ימה של תל אביב. הרברט סמואל הוא מגדל יוקרה שטרם נראה כדוגמתו ויכלול מגדל בין 18 קומות הכוללות 128 חדרי מלון ו64 יחידות דיור, כולן צופות לים.

 

דורון אביב ודפנה הרלב אמרו היום: "אנו מודים לחברת מליסרון ולעומדים בראשה, ליאורה עופר ואופיר שריד ומאחלים לחברה המשך הצלחה ושגשוג רב . כמו כן אנו מודים ליריב פילוסוף ממשרד גיזה זינגר אבן ולמשרדי עוה"ד ממשרד גורניצקי ושות', משרד שמעונוב ושות' ומשרד ח. נועם ושות' וכן לצוות העובדים המסור של החברה."