כותרות אחרונות
Search

האטרקציה הרכובה מישראל מגיעה לאירופה: "Mia Four" של "מיה דיינמיקס" יוצאת לכבוש את השוק האירופאי.

צילום: יח"צ

 

האטרקציה הרכובה מישראל מגיעה לאירופה: "Mia Four" של "מיה דיינמיקס" יוצאת לכבוש את השוק האירופאי.

חברת המיקרו-מוביליטי הישראלית משיקה את מיזם MOOVE, שיאפשר לתיירים ברחבי אירופה ליהנות מכלי הרכב החשמלי החדשני והבטוח שלה.

 

חברת המיקרו-מוביליטי הישראלית "מיה דיינמיקס", הנסחרת בבורסה בתל אביב, ממשיכה לחדש ולכבוש יעדים חדשים עם השקת מיזם "MOOVE". המיזם המשותף עם חברת דנוקי, בניהולו של נדב נבו, מביא את הכלי החדשני Mia Four לתיירות רכובה ברחבי אירופה. המיזם כבר החל לפעול בשתי נקודות באירופה – באתונה ובפראג, ובחודשים הקרובים יתרחב לרומא, בודפשט ופריז. התוכנית האסטרטגית כוללת פריסה של עשרות נקודות השכרה נוספות ברחבי היבשת בשנתיים הקרובות, במטרה להעניק חוויית רכיבה יוצאת דופן לקהל האירופאי.

 

צילום: יח"צ

 

ה- "Mia Four" הוא כלי תחבורה ארבע-גלגלי חשמלי ייחודי המותאם לתנאי שטח מגוונים. בזכות טכנולוגיה מתקדמת ופטנטים ייחודיים במערכת ההיגוי והמתלים, הכלי מציע חוויית רכיבה בטוחה ואינטואיטיבית, שמתאימה למגוון שימושים, החל מחובבי ספורט ואקסטרים,  עולמות האכיפה והביטחון ועד לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות.

 

צילום: יח"צ

 

מנכ"ל "מיה דיינמיקס", איציק קלדרון, אמר: "אנו שמחים על הקמת המיזם המשותף ומאמינים ביכולתנו להצליח לכבוש נתח שוק בתחום התיירות הרכובה. אנו בטוחים כי הפריסה המהירה של התוכנית האסטרטגית ושימוש גובר בכלי החברה בערים הגדולות והמתויירות באירופה, יאיצו את חיזוק המותג מיה דיינמיקס בעולם."

 

צילום: יח"צ

 

מנכ"ל מיזם MOOVE, נדב נבו, התייחס לשוק התיירות העולמי: "שוק התיירות הוא מהענפים המובילים בעולם, עם מחזור כספי של למעלה מ-1.2 טריליון דולר בשנה. לאחר 14 שנות ניסיון בתחום ולאחר הובלת מיזמים מוצלחים בתחום השכרת הכלים החשמליים, אנו שמחים להוביל את המהפכה בעזרת הטכנולוגיה הישראלית של מיה דיינמיקס ולהציב את ישראל על המפה של התיירות הרכובה."