כותרות אחרונות
Search

\ האיגוד הישראלי לרפואה פנימית עולה בקמפיין שמטרתו להניע את הציבור להתחסן נגד שפעת.

 

 

"אל תתנו לשפעת להרוס לכם את התכניות".

 האיגוד הישראלי לרפואה פנימית עולה בקמפיין שמטרתו להניע את הציבור להתחסן נגד שפעת.

 הקמפיין בחסות חברות התרופות "אבוט" ו"סאנופי".

צילום:‎ יח"צ 

 

השנה אנו עדים להאטה בהיענות האוכלוסייה להתחסנות נגד שפעת. מגמה זו מדאיגה במיוחד לאור אזהרות ארגוני הבריאות בעולם ובישראל בדבר החשש מפני תחלואת שפעת קשה שצפויה לפקוד את אזורנו.

 

לנוכח המצב, החליט האיגוד הישראלי לרפואה פנימית, בראשות פרופ’ אבישי אליס, ליזום קמפיין שמטרתו להעלות את המודעות למחלת השפעת בקרב האוכלוסייה ולעודד ההתחסנות מבעוד מועד. חשוב להדגיש שיעילות החיסון עולה כשלוקחים אותו לפני התפשטות המחלה כיוון שזמן התפתחות הנוגדים מוערך בכשבועיים ממועד קבלת הזריקה. הקמפיין בחסות החברות אבוט וסאנופי, שנרתמו למשימה הלאומית כחלק מהמאבק להורדת תחלואת השפעת.

 

צילום: יח"צ

 

הקמפיין אשר יעלה בדיגיטל, באתרים מובילים וברשתות החברתיות ‎יכלול סדרה של סרטונים קצרים המציגים את השפעת כ"קוטעת תוכניות סדרתית": קוטעת טיולים מתוכננים, אירועים משפחתיים, מצגות חשובות בעבודה, מסיבות, הופעות ותוכניות שכולנו נוכל להשתתף בהן אם רק נתחסן מפני שפעת.

‎לדברי פרופ' אבישי אליס, יו"ר האיגוד לרפואה פנימית ומנהל מחלקה פנימית בביה"ח בלינסון "האיגוד הישראלי לרפואה פנימית יוצא בקריאה לציבור הרחב להקדים ולהתחסן נגד שפעת, שכן התחסנות הנה הדרך היעילה ביותר למניעת המחלה וסיבוכיה. ההמלצה להתחסנות חלה על כלל האוכלוסייה, נשים וגברים כאחד ובמיוחד אוכלוסיות בסיכון ומומלץ שלא להמתין לגל ולהתחסן כבר עכשיו. ביחד נוריד את תחלואת השפעת המסוכנת בישראל".

 

צילום: יח"צ