כותרות אחרונות
Search

הגיע הזמן לשפץ את הבית, וכדאי להתחיל בדלתות הפנים של דלתות "דרור".

 

 

יש קורונה? לא נוסעים לחו"ל? לא יוצאים מהבית?

זה הזמן לשפץ את הבית, וכדאי להתחיל בדלתות הפנים של "דלתות דרור".

הקורונה פה והיא כנראה לא תעלם כל כך מהר. השמים סגורים ולא ניתן לטוס לחופשות בחו"ל. התרבות מושבתת, יציאה למסעדה הפכה להיות "פרויקט", ובעיקר אנחנו נשארים בבית ובא לנו להתחדש ולשדרג את הבית. "דלתות דרור" באים לעזרתכם עם עצות וטיפים מדליקים איך להעניק לבית מראה חדש רק עם החלפה של דלתות הפנים. כי אם כבר "נתקענו" בבית בגלל הסגר, לפחות שיהיה בסטייל. ועוד לא דיברנו על המחירים המיוחדים לתקופה!

 

צילום: פלד שפיר

 

כלל ראשון בשיפוץ הבית ויאמר לכם זאת כל אדריכל ומעצב פנים הוא להתחיל ולטפל בפתחים וברצפה ועשיתם 90% מהעבודה. דלת כניסה חדשה תשנה את כל המראה של הבית חיצונית, ודלתות פנים מעוצבות, צבעוניות, ואפילו שחורות יעשו את השינוי מעוד חלל עם דלת, לבית עם לוק עכשווי ואופנתי.

 

מוכנים? יוצאים לדרך עם הטיפים הנכונים מהמעצבים והבעלים של דלתות דרור, ובמחירים הכי אטרקטיביים שתוכלו להשיג, שיעזרו לכם לעשות את השינוי הנכסף.

 

טיפ ראשון – דלת מרכזית שונה ומעניינת:

בחרו דלת אחת מרכזית בחלל הבית והתחילו את השינוי איתה. רצוי שתהיה זו דלת שרואים אותה מיד כשנכנסים. יכולה להיות דלת לחלל האורחים, דלת למטבח, או אפילו דלת לשירותי אורחים. עכשיו עצבו מחדש ועשו אותה מעניינת, מושכת את תשומת הלב והפכו אותה לפריט עיצובי שיסחט קריאות "וואהו". דלת אחת מרכזית שונה ומעוררת עניין תעשה את העבודה.

בדלתות דרור יעצבו עבורכם כל חלום וגחמה שתרצו ובכל צבע שתבחרו. דלת צבועה בצבע 100% גלוס ליצירת יתר דרמה, עם חלון צוהר עגול כמו באוניה, דלת עץ מחוספסת בעיצוב כניסה לאסם כמו בחוות בדרום ארה"ב, אותן דלתות ניתן לצבוע במנעד רחב של צבעים חזקים ומיוחדים בשילוב עם פרזול שחור שנותן את הלוק המושלם.

או דלת גבוהה במיוחד עם מידות לא סטנדרטיות (240 ס"מ) עם צבע מיוחד ומבריק בתנור שיעניקו לה נוכחות פיזית, וישדרו את החלומות שלכם. ככל שתלכו רחוק יותר לכיוון "משוגע" יותר, תצרו אפקט חזק יותר.

 

צילום: פלד שפיר

 

טיפ שני –  דלתות לחלל ה"מאסטר בדרום" של ההורים:

אם עד היום היינו רגילים לדלת אחת ואטומה, הרי שהיום אנשים רוצים לעצב את החלל בו הם נמצאים שעות רבות, כמו בסוויטה מלכותית של מלון 5 כוכבים. לכן הבחירה היא לדלת גדולה וכפולה עם שתי כנפיים נפתחות, ממש כמו בסרטים.

 

טיפ שלישי – דלתות בקו אפס:

הכוונה לדלתות הנמצאות בקו אחד עם הקיר והופכות לבלתי נראות בחלל. מדובר במגמה חזקה בשוק דלתות הפנים, עם דרישה הולכת וגוברת מצד האדריכלים הפרטיים, היות ודלתות קו אפס הן אלגנטיות ויוקרתיות ויוצרות קיר אחד אחיד בו הדלת לא נראית.

 

טיפ רביעי –צבע מיוחד:

זה הזמן להעז ולבחור צבע מיוחד לדלתות הפנים. לא חייבים רק שחור ולבן. נסו לבחור את הצבע אפור אם אתם סולידיים יותר, או צבעים בגוונים פסטליים ועדינים שיעניקו לבית אווירה רגועה ולא משעממת. ואפשר גם להתפרע. לכו על זה ובגדול.

 

 

טיפ חמישי – דלת החוצצת בין שני חללים בעלי עיצוב וצבע שונים:

אז הבן המתבגר שלכם החליט שהוא רוצה חדר "הארד קור" בצבע שחור, ובלי לצבוע גם את הדלת בשחור זה לא מושלם עבורו. אבל מה לעשות אם החלל אליו נפתחת הדלת הוא רגוע בצבע לבן? איך משלבים דרישות של מתבגר עם עיצוב הבית? פשוט מאד.

 

ב"דלתות דרור" מצאו את הפתרון המושלם וייצרו דלת שבצידה האחד צבועה בשחור, ובצידה השני בלבן, או כל צבע אחד שיידרש. כך יפנה הצד הלבן לחלל הבהיר, והצד השחור לחלל הכהה.

 

צילום: פלד שפיר

 

טיפ שישי – הוסיפו עניין לדלת סטנדרטית עם אלמנטים עיצוביים:

את דלתות הסטנדרט ניתן לעצב בעזרת חריצים בעיצוב לפי דרישה, עם קווים נקיים כמסגרת לדלת או בסגנון הטוסקני הרומנטי עם הקווים המעוגלים. לחדרי השירותים אבל לא רק, ניתן לשים חלון עם "זכוכית סבתא", עם זכוכית בעיצוב גלים, זכוכית עם רשת מתכת עדינה המוטבעת בה, וזכוכית עם דגמי פרחים ואלמנטים רומנטיים. פטנט חביב לחדרי שירותים היא עינית אטומה בסמוך לידית המוארת באור כחול כאשר מישהו נמצא בשירותים. חוסך מצבים של חוסר נעימות.

 

 

 

 

טיפ שביעי –דלתות חדרי האמבטיה:

בדלתות של חדרי האמבטיה, להלן החדרים הרטובים בבית, אסור להתפשר. לכו רק על דלתות בעלות עמידות גבוהה למים העשויות מחומרים איכותיים ביותר המיובאים מאיטליה. דלתות אלו עם עמידות גבוהה למים, יוצרים על ידי הזרקת חומרי הגלם האיטלקי לתבניות מוכנות עם עיצובים בלעדיים, כאשר הצביעה אח"כ נעשית במקום. הסטנדרט הוא לבן, אולם ניתן לצבוע בכל צבע לפי הזמנה מיוחדת. אלו דלתות חזקות במיוחד ונשארות לנצח, אינן סופחות או מושפעות ממים.

 

טיפ אחרון – מחירים:

לא כל הדלתות שוות, אולי הן דומות במראה, אך שונות באיכות, בעיצוב, בשירות שתקבלו, ובזמן אספקה מהיר. כדי לדעת שעשיתם את הקניה הטובה ביותר, ב"דלתות דרור" מבטיחים לכם דלתות מעוצבות אם אפשרות לעיצוב אישי, חומרי גלם איכותיים ורמת גימור גבוהה, חברה בעלת מפעל לייצור מזה 20 שנה, ובמחירים הכי הוגנים ואטרקטיביים בשוק הדלתות. בתקופת הקורונה, מבצעים מיוחדים שלא תמצאו באף מקום אחר, על כל הדלתות.

 

צילום: פלד שפיר

 

”דלתות דרור" הם החופש לבחור. והם פה בשביל לעזור לכם לבחור את הדלת הכי טובה והכי מתאימה עבורכם. אחריות ניתנת לשנתיים, ולדלתות בעלות עמידות גבוהה למים, עד 10 שנים.

 

עכשיו, אחרי שדרוג הבית בעזרת דלתות חדשות ומעוצבות, הכי כייף בבית, ושום קורונה לא יכולה עליכם.

 

את "דלתות דרור" ניתן להשיג באחד מ-6 סניפי הרשת: פתח תקוה – בן ציון גליס 18, קריית עקרון צומת ביל"ו, – בוסי סנט ג'ורג' 9, ראשון לציון -ההגנה 2, רעננה – החרושת 2, נתניה – היצירה 6, ובירושלים – יד חרוצים 16 א.ת תלפיות.

 

כתובת האתר www.drordoors.co.il ,  פייסבוק "דלתות דרור"

 

על דלתות "דרור":

"דלתות דרור" הוא עסק משפחתי לייצור ועיצוב דלתות מזה 20 שנה. הדלתות מיוצרות במפעל שלהם. דלתות סטנדרטיות, דלתות נגד מים, ועד לדלתות בהזמנה אישית בעיצוב ובצבעים שתבחרו. והיות ואת הייצור הכולל חיתוך, עבודות הפרזול, והצביעה בתנור הם עושים אצלם במפעל, זמן האספקה מהיר, איכות הדלתות גבוהה עם רמת גימור מושלמת, והמחיר נגיש ונוח. למה אתם מחכים?

 

ל"דלתות דרור" תקן הבטחת איכות בינלאומי iso9000/9001 ואישור מכון התקנים הישראלי.