כותרות אחרונות
Search

הדוגמנית שיר אלמליח נבחרה כפרזנטורית המותג לי קופר לעונה רביעית !

הדוגמנית שיר אלמליח  נבחרה כפרזנטורית  המותג  לי קופר לעונה רביעית

תקבל 150 אלף ₪ עבור קמפיין סתיו-חורף 2018/19

 

הדוגמנית שיר אלמליח נבחרה זו עונה רביעית ברציפות כפרזנטורית של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר. אלמליח תקבל 150 אלף ₪ עבור  קמפיין עונת סתיו-חורף 2018/19. 

 

לאחר 3 עונות מוצלחות בהם כיכבה בקמפיינים של לי קופר, יעלה קמפיין נוסף בכיכובה של שיר אלמליח באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.  

 

צילום: אלכס ליפשיץ

 

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של  קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג ב שנתיים האחרונות , אנחנו שמחים להמשיך עמה לעונה רביעית לסתיו-חורף 2018/19.  שיר אלמליח אהובה על הקהל, מייצגת ומעבירה את ערכי המותג".  לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".

 

שיר אלמליח (28) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד.

 

 

צילום: אלכס ליפשיץ

 

"לי קופר"  היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

 

מותג  "לי קופר" מתמחה בג'ינס אשר מציע מגוון גזרות ג'ינס עדכניות לגבר ולאישה ומציע גם קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס. הרשת המצליחה מונה 40 חנויות ברחבי הארץ