כותרות אחרונות
Search

הוועידה השנתית של אשכול הרשויות המקומיות באזור מפרץ חיפה, עסקה בפינוי מפעלים מזהמים ועוד…

ועידת המפרץ הבינלאומית – צילום:  יח"צ בנק "מרכנתיל" 

 

הוועידה השנתית של אשכול הרשויות המקומיות באזור מפרץ חיפה, עסקה בפינוי מפעלים מזהמים שדה תעופה חדש במפרץ, המטרו והרכבת והעברת בית החולים לקריות.

הוועידה השנתית של אשכול הרשויות המקומיות באזור מפרץ חיפה שהתקיימה בימים אלו דנה מגוון נושאים בהם: פינוי מפעלים מזהמים שדה תעופה חדש במפרץ, המטרו והרכבת והעברת בית החולים לקריות.

 

ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל שהעניק חסות לוועידה ציינה: "מרכנתיל משתלב ביוזמות של הרשויות המקומיות לפיתוח האזור, שנמצא במגמת צמיחה".

 

יו"ר אשכול המפרץ וראש עיריית קריית חיים דוד אבן צור דיבר על שנה של פריצת דרך לאשכול המפרץ במגוון רב של תחומים, קהילה וחברה, תחבורה, סביבה ועוד. כמו כן, הדגיש את חלקו המשמעותי של מפרץ חיפה בפריצת דרך זו ועוד….

 

מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ דיבר בפני משתתפי הוועידה על תמיכת הממשלה באשכולות, כדוגמת אשכול המפרץ, וכי הרשויות הן למעשה חוד החנית של המדינה מול התושבים.

 

ועידת המפרץ הבינלאומית – צילום:  יח"צ בנק "מרכנתיל" 

 

גב' ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל שהעניק חסות לוועידה ציינה כי: "חברות עסקיות  מחפשות דרכים איך להפוך את המפרץ לאטרקטיבי בעבורן. הבנקים משתלבים בפיתוח האזורי כגורם מסייע לרשויות המקומיות. במסגרת תפקידה בבנק, מקדמת אביטן, בין היתר, עסקים באזור המפרץ והצפון שנמצא במגמת צמיחה.

 

הוסיפה ורד אביטן: "כבנק הבית של הרשויות המקומיות, מרכנתיל, רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות בהיבט העסקי. הבנק משתלב ביוזמות הרשויות המקומיות לפיתוח האזור ומעודד שיתוף פעולה ביניהן לחברות.

 

בנושא: "היכן הבנק מסייע לפריפריה?", ציינה אביטן: "סיוע לאוכלוסייה במפרץ ובצפון ניתן, בין היתר, באמצעות הפריסה הרחבה של סניפי בנק מרכנתיל בצפון יחד עם ניסיון והיכרות מעמיקים בתחומים המוניצפלי והעסקי של הבנקאים המקצועיים והרגישים לצרכי האוכלוסייה השונים. בנוסף, הבנק שותף למיזמים קהילתיים אשר באמצעותם מחלק כל שנה למעלה מ – 170 מלגות לאוכלוסיית סטודנטים בחברה הערבית, במטרה לאפשר לאלה מהשכבות החלשות באוכלוסייה להגיע להישגים אקדמאיים, לעודד מצוינות ושילובם בתעסוקה".