כותרות אחרונות
Search

הוכרזו הזוכים בפרסי "BRAVO" על הצטיינות בשירות!

 

 

"B R A V O"

הוכרזו הזוכים בפרסי "BRAVO" על הצטיינות בשירות

35 חברות ומותגים הוכרזו כזוכים בפרסי ההצטיינות בשירות לשנת 2021 * הזוכים נבחרו על בסיס מחקר שניהל מכון המחקר 'קנטאר' בקרב אלפי לקוחות ישראלים * הלקוחות הכתירו את נותני השירות המצטיינים בכל תחום * בין הזוכים השנה: תדיראן, בנק מזרחי טפחות, רמי לוי תקשורת, אלטשולר שחם ו-Lenovo.

 

קבוצת ישראכרט, ניופאן, מכבי שירותי בריאות, הבנק הבינלאומי, WOLT ואיקאה הם בין הזוכים של פרסי ההצטיינות בשירות של BRAVO לשנת 2021. הפרס הוענק ל-35 חברות ומותגים בעקבות מחקר לקוחות ענק, שנערך בקרב אלפי ישראליות וישראלים, שדירגו ובחרו בכל תחום את נותני השירות המצטיינים ביותר.

 

נבחרת המצטיינים בשירות נקבעה במחקר שערך מכון המחקר הבינלאומי 'קנטאר' במאי 2021 בקרב אלפי צרכנים ולקוחות ישראלים. החברות המתמודדות לא נדרשו להגיש מועמדות או לשלם על ההשתתפות במחקר.

 

מכון המחקר איתר בכל תחום לקוחות, שקיבלו שירות בפועל בשנה האחרונה ושאל אותם האם הם היו שבעי רצון מהשירות שקיבלו והאם הם ממליצים עליו.

 

 

פרס ההצטיינות בשירות הוענק בכל תחום לנותן השירות, ששיעור הלקוחות שהיו מרוצים ממנו ושהמליצו עליו היה הגבוה ביותר. בתחומים, שבהם שיעור הלקוחות המרוצים היה נמוך מ-80% לא הוכרז זוכה.

 

בשנים האחרונות, הלקוחות הישראלים דורשים לקבל שירות איכותי ומקצועי יותר וליהנות מחוויית שירות טובה יותר. בנוסף, חברות וארגונים מבינים, ששירות מקצועי תורם לא רק לחיזוק הנאמנות של לקוחות קיימים אלא גם לגיוס לקוחות חדשים.

 

"מטרת פרסי ההצטיינות של BRAVO היא לעודד שירות מצוין ולתת הכרה והוקרה לחברות ששמות את נושא השירות בלב הפעילות העסקית שלהן", מסבירים אתי עמיעד וערן יסעור, מנכ"לים משותפים ומבעלי חברת BRAVO, שיזמה ומימנה את המחקר. "הייחוד של הפרסים היא העובדה, שהם מבוססים ב-100% על שביעות הרצון מחוויית השירות שהישראלים קיבלו בשנה האחרונה. אנחנו מאמינים, שפרסום רשימת נותני השירות המצטיינים בישראל תעודד מצוינות בשירות, תשים את נושא השירות בלב הפעילות העסקית של החברות בישראל, והתוצאה תהיה שהציבור בישראל יקבל שירות טוב יותר ויהנה מחוויית לקוח משופרת".

 

את פרסי ההצטיינות בשירות יזמה ומארגנת קבוצת BRAVO, שמקדמת חברות, מותגים ואנשים, שהפגינו מצוינות יוצאת דופן בתחומם; מעודדת הצטיינות, חדשנות ושירותיות; ומאפשרת למידה והעשרה למנהלים.

 

בנוסף לפרסי ההצטיינות בשירות, קבוצת BRAVO מנהלת את מועדון ה-Superbrands שחברים בו המנכ"לים והסמנכ"לים של מותגי העל של ישראל, מארגנת את פרסי החדשנות של BRAVO ומפיקה את מפגשי ההעשרה וההשראה של ה-BRAVO Club.

 

בתמונה: אתי עמיעד וערן יסעור, מנכ"לים משותפים ומבעלי קבוצת BRAVO. צילם: רפי דלויה

 

לאתר קבוצת BRAVO: www.bravo-israel.com

 

והזוכים הם… הכירו את 35 הזוכים בפרסי השירות של ישראל לשנת 2021

 

 

שם קטגוריה

החברה המצטיינת

קופות חולים

מכבי

סלולר

רמי לוי תקשורת

טלוויזיה רב ערוצית

yes

מזגנים

תדיראן

רהיטים ועיצוב הבית

IKEA

בנקים

הבינלאומי

משכנתאות

מזרחי טפחות

קרנות פנסיה

אלטשולר שחם

קופות גמל

מור

כרטיסי אשראי

קבוצת ישראכרט

חברות ביטוח

ליברה

רשתות מזון

יוחננוף

שירות למוצרי חשמל

ניופאן

רשתות מוצרי חשמל

אבי סופר

יצרניות מחשבים

לנובו

חנויות סלולר

סאמסונג מובייל

קבוצות קניונים

מרכזי  BIG

יבואניות רכב

מכשירי תנועה

ברי מים

שטראוס מים

משלוחים בינלאומיים

UPS

תחנות דלק

דור אלון

חברות לאספקת גז

פז-גז

משלוחי אוכל

WOLT

חנויות נוחות

אלונית

אפליקציות למוניות

gett

אפליקציות חנייה

פאנגו

חנויות מחשבים

Ivory

רשתות ספרים

צומת ספרים

רשתות לתינוקות

בייבי סטאר

דלתות

פנדור

אתרי קניות אופנה

גולף

מחלקות יולדות

מעייני הישועה

רשתות מטבחים

אביבי

אתרי דילים

Groo

אתרי קניות

Last Price

 

על פרסי "בראבו"

המצטיינים הוכתרו בעקבות מחקר צרכנים שיזמה קבוצת "בראבו ישראל", שהקיף יותר מ-2,500 ישראליות וישראלים, ושנערך על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר".במסגרת המחקר, אותרו צרכנים שקיבלו שירות בשנה האחרונה והם נשאלו לגבי שביעות רצונם מהשירות שקיבלו והאם הם ממליצים. בכל תחום, ובתנאי שיותר מ-80% מהלקוחות שלו היו שבעי רצון, הוכתר ה"מצטיין בשירות": נותן השירות ששיעור הצרכנים שבעי הרצון שלו והממליצים עליו – היה הגבוה ביותר בתחומו. יודגש, כי מחקר הצרכנים היה עצמאי ובלתי תלוי, והחברות שנבדקו לא נדרשו להגיש מועמדות או לשלם על ההשתתפות במחקר.