כותרות אחרונות
Search

הזיכיון בישראל של חברת המחקר Millward Brown עובר לחברת TNS (טלסקר)

הזיכיון בישראל של חברת המחקר Millward Brown עובר ממכון שילוב לחברת TNS  (טלסקר)

קנטאר, זרוע המחקר של קבוצת WPP , הודיעה היום, יום שני, על מהלך לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד. המהלך נועד להגדיל את נתח השוק של קנטאר בישראל, ולתת מענה מיטבי ומירבי ללקוחות החברה המקומיים והבינלאומיים. המהלך משקף גם את חשיבותו של השוק הישראלי בעיני קנטאר.

בישראל, בתחומי המחקר השיווקי והמדיה  של החברה, בוצעה עד כה הפעילות באמצעות שלוש זרועות :    TNS (הידועה גם כ- TNS טלסקר), קנטאר מדיה (העוסקת במדידת הצפייה בשידורי הטלויזיה  וביצוע מחקרי TGI) ו – Millward Brown  (ע"י זיכיון חברת שילוב, אשר החדירה לשוק בהצלחה מספר כלים ופתרונות של Millward Brown ). בסוף חודש אוקטובר יפוג תוקף הזיכיון בין שילוב ל Millward Brown והוא יעבור  ב 1 לנובמבר כאמור ל-TNS .

TNS היא חברת המחקר הגדולה והמובילה של שוק המחקר בישראל. החברה מספקת מגוון שרותי מחקר תחת קורת גג אחת (איכותני, כמותי וסנסורי). ל- TNS מוצרים ייחודיים הנתמכים במודלים גלובליים לצמיחה עסקית. במסגרת העברת הזיכיון, ייועד צוות מיוחד  שלTNS  לטיפול בכלים האקסקלוסיביים של Millward Brown ובהם  Link" " – מודל לבחינת אפקטיביות קריאטיב ומדיה פרה ופוסט קמפיין, ו- Brand Dynamics" " מודל לבחינת נכסיות מותג.

סטלה קריוף 1

סטלה קריוף – צלם: אילן ספירא

בראש חברת TNS  עומדת סטלה קריוף מזה שנתיים וחצי. החברה מעסיקה כ- 200 עובדים ממשרדיה במתחם הבורסה בר"ג.

שוק המחקר נאמד בכ 5%– 3% מסך תקציבי השיווק בישראל כאשר מחציתו נשלט בידי שחקנים בינלאומיים ונציגויותיהם. חברות מובילות במשק מכל הענפים רואות במחקר נדבך משמעותי בתכנון האסטרטגיה העסקית והשיווקית ובמעקב אחרי פעילותן והצלחתן.

אודות קנטאר

קנטאר, זרוע המחקר של תאגיד הפרסום הגדול בעולם WPP היא אחת מקבוצות הייעוץ והמידע העסקי הגדולות ביותר בעולם. הקבוצה מכוונת למיצובה כספקית המובילה של תובנות משכנעות ומעוררות השראה עבור הקהילה העיסקית העולמית, זאת באמצעות חיבור בין היכולות והכישורים המגוונים של 12 החברות המתמחות שלה. 30,000 העובדים של קנטר פועלים ב-100 מדינות ומתמחים בכל טווח דיסציפלינות המחקר והייעוץ, ובכך הם מאפשרים לקבוצה לספק ללקוחותיה תובנות עיסקיות על פני כל נקודה ונקודה במחזור הצרכני. הקבוצה מעניקה שירותים ליותר ממחצית החברות הנמנות על Fortune Top 500.