כותרות אחרונות
Search

החברות FOODY ו- Taboola משיקות את Foody Group רשת התוכן הקולינרית של ישראל !

   FOODY ו- Taboola משיקות את Foody Group   רשת התוכן הקולינרית של ישראל !

רשת המלצות התוכן המובילה בעולם, Taboola, ופלטפורמת הקולינריה והאוכל בישראל FOODY , פיתחו יחדיו רשת תוכן קולינרית ראשונה מסוגה בעולם,

הרשת מאגדת בתוכה את מיטב השפים, הבלוגרים ואושיות הקולינריה בארץ והיא תשולב באתרי קולינריה ובלוגרים פופולריים ותציע לגולשים המלצות על מתכונים ותכנים מגוונים.

 

צילום: אבי בר

 

Foody (פודי), פלטפורמת הקולינריה והאוכל של ישראל, ו- Taboola, חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם, הכריזו על שיתוף פעולה ביניהן והשיקו  את Foody Group – רשת המלצות תוכן קולינרית ראשונה מסוגה בעולם.

 

באירוע מרגש ומושקע, שנערך במשרדי חברת "taboola" ברמת גן, אליו הוזמנו אנשי תקשורת, בלוגרים ובלוגריות, מובילי דעה ואושיות מעולם הקולינריה בישראל,  השיקו מיקי צימט מנכ"ל Foody ו- אדם סינגולדה מנכ״ל Taboola שיתוף פעולה ייחודי, שהביא להקמתה של foody group – רשת המלצות התוכן הקולינרי של ישראל. על החלק הקולינרי של האירוע הזה  היה אחראי טל חובש הבעלים של קייטרינג "פלפל"

 

 

ברשת התוכן החדשה שתעלה בימים הקרובים ישתתפו שפים, בלוגרים ואושיות קולינריה מהמובילות בארץ. הרשת תשולב באתרי קולינריה ובלוגים פופולריים ותציע לגולשים המלצות על מתכונים ותכנים קולינריים מגוונים. בין התכנים שיוצעו יהיו גם אלפי מתכוני וידאו של נבחרת כוכבי Foody ובהם השפים: ישראל אהרוני, משה שגב, מאיר אדוני, קרין גורן, מיקי שמו, דודו אוטמזגין, שי-לי ליפא, הילה אלפרט.

קרין גורן – צילום: אבי בר

במהלך החודש הקרוב תושק רשת ההמלצות, Foody Group, בעשרות אתרי קולינריה ישראלים המגיעים יחד לקהל של למעלה מ- 4 מיליון עוקבים ומיליוני דפים נצפים. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של Taboola, יוצגו לגולשים באתרים החברים ברשת, המלצות על המתכונים והתכנים הקולינריים הרלוונטיים ביותר, העונים על מגוון רחב של טעמים, סגנונות בישול, טרנדים והעדפות אישיות. כך, יוכלו הגולשים להיחשף למגוון רחב של מתכונים יצירתיים, מלאי השראה ובעיקר טעימים, מבית היוצר של כל כוכבי הקולינריה הישראלים.

 

בין האתרים החברים ב- Foody Group:

האתר של קרין גורן,

"קרוטית" של רחלי קרוט,

"מלכת המטבח" של יונית צוקרמן,

"המרכיב הסודי" של אולגה טוכשר

ועוד…

 

לחברות העוסקות בתחום הקולינריה תהווה הרשת החדשה הזדמנות יוצאת דופן ליצור עם הצוות הקריאטיבי של Foody תכנים אטרקטיביים ורלוונטיים למוצרים שהן משווקות ולהציע אותם לקהלי יעד ממוקדים במיטב הבלוגים ואתרי הקולינריה הישראלים באמצעות מנועי ההפצה המתקדמים של Taboola.

 

מיקי צימט, מנכ"ל Foody – צילום: אבי בר

 

מיקי צימט, מנכ"ל Foody: "אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את חזית החדשנות בזירת הקולינריה הישראלית ולהשיק את Foody Group, רשת המלצות תוכן קולינרית דיגיטלית ראשונה מסוגה עם שותף שהוא מוביל עולמי בתחומו ומבוסס על טכנולוגיה "כחול-לבן". על בסיס ההיכרות העמוקה שלנו עם הצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי, בשילוב עם הבנה בצרכי המשתמשים בזירה הדיגיטלית, החלטנו להרחיב עוד יותר את הפלטפורמה של Foody ולהקים רשת, שתציע לכל הגולשים באתרי הקולינריה, את מיטב התכנים המדהימים ומעוררי ההשראה שמייצרים הטאלנטים הקולינריים מכל רחבי האינטרנט. כך נרחיב את הקהל הפוטנציאלי לכל האתרים החברים ברשת וכמובן נציע למשתמשים חווית גלישה עשירה יותר שתחשוף אותם לתכנים החדשים והאיכותיים ביותר".

 

אדם סינגולדה, מנכ״ל Taboola – צילום: אבי בר

 

אדם סינגולדה, מנכ״ל Taboola: ״אנחנו מתרגשים לקחת חלק במיזם החדשני של Foody. הפלטפורמה של Taboola תאפשר לצרכנים לגלות תוכן קולינרי ברמה הכי גבוהה שיש תוך כדי שימוש בפיד שלנו, שמציע חוויית ״גילוי״ מותאמת אישית. השילוב הזה של טכנולוגיה מתקדמת ותכנים קולינריים ייצור חוויה ייחודית עבור חובבי אוכל, ואנחנו חושבים שזה ייצור ערך עצום למשתמשים, מפרסמים ואתרי תוכן.״

 

מיקי צימט, מנכ"ל Foody יחד עם זאביק דרור בעלים של משרד יחסי הציבור המלווה את ההשקה – צילום: אבי בר

זאביק דור יחד עם השף משה שגב – צילום: אבי בר

השף ישראל אהרוני צילום: אבי בר

 

אודות Foody

רשת התוכן Foody Group מהווה חידוש נוסף מבית Foody, המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון עצום של תכנים קולינריים, תכניות בישול ומתכונים עם אלפי שעות וידאו. המיזם תוכנן ונבנה בהתאם לצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי, ומאחוריו עומדת שורה של אנשי הקולינריה מהמשפיעים בישראל, ביניהם: שפים, בלוגרים, מתכונאים, מפיקים, יועצי מטבח, יועצים קולינאריים, צלמים ועוד…

 

בקרוב תושק גם פלטפורמת הדיגיטל של Foody, בה תשולב טכנולוגיה מתקדמת שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון, וכן קורסי בישול ואפייה שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ.

 

פלטפורמת הדיגיטל של Foody תציע פתרון חדשני להקמת נכסים דיגיטליים עבור חברות העוסקות בתחום הקולינריה. הטכנולוגיה תאפשר לחברות להקים נכסים תחת הדומיין שלהן, כולל תכני וידאו איכותיים, וחוויית משתמש ועיצוב המותאמים לשפת המותג. פלטפורמה זו, תאפשר לחברות לטרגט קהלי מטרה על בסיס דאטה עשיר לגבי ההעדפות הקולינריות שלהם.

 

במסגרת המיזם הושק כבר ערוץ טלוויזיה מצליח בסלקום TV המשלב אולפן ייעודי מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVE בכל רגע נתון, ומנגיש את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. הערוץ משלב באופן חדשני את הזירה הדיגיטלית עם הזירה הטלוויזיונית, ובמסגרתו הופקו תכניות חדשות בפורמטים ייעודיים שנולדו מעולם הרשת והגיעו אל מסך הטלוויזיה.

 

אודות Taboola

טאבולה היא פלטפורמת ה-Discovery המובילה בעולם. החברה מספקת 450 מיליארד המלצות תוכן ווידאו ל-1.4 מיליארד משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם: USA TODAY, Huffington Post, MSN, Business Insider, Chicago Tribune ו- Ynet, וואלה, נענע10, רשת,  גלובס, ספורט 5.

 

צילומים: אבי בר

טל חובש בעלים קייטרינג "פלפל שהגיש את הכיבוד לאירוע – צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר  

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר