כותרות אחרונות
Search

החלקת קרטין לשימוש ביתי – חברת ויטמינס משיקה מוצר חדש להחלקת שיער, אינו מכיל פורמלין או חומרים רעילים ומסרטנים !

תשכחו כל מה שידעתם על החלקת שיער – ההחלקה עם "סילק קרטין" לא הורסת את השיער !

החלקת קרטין לשימוש ביתי – חברת ויטמינס משיקה מוצר חדש להחלקת שיער, ללא חומרים רעילים.

חברת ויטמינס המתמחה בתחום מוצרי השיער המקצועיים, משיקה מוצר ראשון מסוגו  – החלקת קרטין לשימוש ביתי.

המוצר החדש שקיבל את אישור משרד הבריאות, אינו מכיל פורמלין או חומרים רעילים ומסרטנים.

 

חברת ויטמינס המתמחה בתחום מוצרי השיער המקצועיים, השיקה מוצר ראשון מסוגו  – החלקת קרטין לשימוש ביתי. המוצר החדש שקיבל את אישור משרד הבריאות, אינו מכיל פורמלין או חומרים רעילים ומסרטנים. המחיר לצרכן הוא 150 ₪ והתכולה מספיקה לשני טיפולי החלקה. המוצר מושק בימים אלה באמצעות רשת BE של שופרסל.

 

 

המחיר לצרכן הוא 150 ₪ והתכולה מספיקה לשני טיפולי החלקה.

המוצר מושק בימים אלה באמצעות רשת ניו פארם.

עלות של 10% מהחלקה מקצועית במספרה.

 

חברת ויטמינס, שעד לא מזמן ייצרה ומכרה מוצרי שיער מקצועיים רק למספרות, פונה כעת גם לצרכניות המעוניינות להביא  את המספרה הביתה. החיסכון בכסף ברור: בעוד שהחלקה אחת במספרה עולה ללקוחה בין 800-1000 ₪, החלקה בעזרת הקיט של ויטמינס עולה 75 ₪. משך הטיפול דומה למשך הטיפול במספרה. ויטמינס ממליצה למשתמשות להיעזר בחברה קרובה שגם תעזור להקפיד על הוראות השימוש. החברה מדגישה כי אין שום סיכון בשימוש – התכשיר אינו שורף את השיער או פוגע בו.

 

 

צילום: יח"צ

 

 

למוצר ריח נעים והוא נמכר בערכה המכילה גם מסכה לשיקום השיער. ההחלקה הביתית של ויטמינס מתאימה במיוחד לשיער שכבר עבר טיפולים כימיים כמו צבע והחלקות קודמות. התוצאה היא שיער חלק מאוד. עמידות ההחלקה תלויה בסוג השיער ובקצב צמיחת השיער של כל לקוחה.

 

חיים שיר יחד עם היחצ"ן גולן נהרדעא – צילום: אבי בר

 

חיים שיר מבלי המותג: "מהפכת  ההחלקה הביתית סילק קרטין מבית ויטמינס הופכת מהלכה למעשה, כולי נרגש לעמוד פה היום, אירוע קטן ומעמד גדול עברונו שינוי אדיר בעולם החלקת השיער ומי שנוכח כאן זה רגע היסטרי / היסטורי לעולם השיער ושוק הצרכנות בישראל. אני רוצה להתחיל בתודה ראשית לכל מי שהגיע והיות איתנו, תודה לסבא שלי ז"ל מר חיים שיטרית איש ענק שבזכותו הכל קיים ולאבי ומורי מר שיר איציק שעמד חשב טרח ודאג בלי סוף שכל זה יקרה.

 

צילום: יח"צ

 

תודה מיוחדת לגולן נהרדעא ומשרדו , רשת BE מר שלומי קוטיק מנהל הסחר ,וכמובן לצוות היקר שלי שסבל אותי לאורך כל הדרך. אבל לפני הכל אני רוצה להודות לריבונו של עולם שהכל נהיה בדברו ורצונו. ואני לסיים בברכה:  "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה"

 

איציק שיר בעלים של החברה  – צילום: אבי בר

 

בחברת "ויטמינס" הולכים לדבר  על שינוי:

שינוי בכיס – הוזלה משמעותית

שינוי בוודאות – סוף סוף אפשר לקנות החלקה ולדעת שהכל בסדר כמו שקונים מסכה

שינוי באיכות

שינוי בפריסה – כל סניפי רשת BE רשת חנויות סנט הייר ואתר הבית

וכמובן שינוי לטובה בשיער החלק .

 

צילום: יח"צ

 

אז איך הכל  מתחיל ?

לפני שנים לאחר שגל החלקות פירטיות החל את דרכו בישראל,  התקבלו בחברת "ויטמינס" עשרות פניות להשתתף בחגיגה. הם ראו כיצד השוק הפיראטי גורף מילונים ע"ח הצרכן ובריאותו אך  לא יכולים היו להרשות לעצמם להיות יום אחד או דקה אחת  בידיעה שחס וחלילה המוצר עלול לסכן את בריאותן של הלקוחות.

 

במשך השנים עבדו בחברת "ויטמינס" על פיתוח של תכשיר ייחודי וחדשני כשהם שואלים את עצמם כל הזמן, איך עושים את זה נכון בריא וחסכוני וכמובן ללא נזקים ?. מכאן נולדה החלקה "סילק קרטין" מבית "יטמינס" לשימוש ביתי ! ללא פורמלין , באישור משרד הבריאות, תקן איכות GMP מחמיר, ושווק באמצעות רשת הפארמה של שופרסל BE.

 

צילום: יח"צ

 

ויטמינס – מפעל משפחתי, שלושה דורות העוסקים בייצור ופיתוח מוצרי שיער יחודיים. ההחלקה של ויטמינס משקמת שיער , השיטה על קצה המזלג:  שינוי הקשרים במבנה השיער והקניית אופי התנהגות חדש לשיער ע"י החדרת קרטין טבעי שעליו בנויה השערה.

 

חשוב להדגיש – לשמירה והזנת השיער בקרטין יש חשיבות להשתמש באופן קבוע בסדרת המוצרים של "סיליק קרטין" : שמפו, מסכה, מרכך, סרום, קרם שכולם מבוססי "קרטין".

 

צילום: יח"צ

 

בחברת "ויטמינס"בחרו למכור את המוצרים שלהם ברשת BE של שופרסל שחרטו על דגלם חדשנות איכות וצרכנות. את המוצרים ניתן להשיג בכל סניפי רשת BE שופרסל ורשת חנויות הבית שלהם "סנט הייר" ובאתר "סנט הייר".

 

בעמוד הפייסבוק שלהם "החלקה ביתית סילק קרטין" תוכלו למצוא אינפורמציה ובעוד מספר ימים תקום בפייסבוק קבוצת "מחליקות ביתיות" שם ניתן לקשר בין המחליקות לבין הזקוקות להחלקה על מנת שיעזרו זו לזו להחליק בבית חינם אין כסף.

 

  

צילום: יח"צ

 

חברת ויטמינס פועלת מ 1943 כחברה המתמחה בתחום השיער בזירה המקצועית הבינלאומית. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של מוצרים לטיפוח השיער, הקרקפת והעור. מוצרי ויטמינס מתבססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ומיוצרים באמצעות טכנולוגיות חדישות, המאפשרות לשמר את איכות החומרים ולייצר מוצרים שעוזרים לשקם את השיער ולהשיב לו מראה צעיר ובריא יותר.

 

עורכת דין לירון שיר מלווה את החברה בצד המשפטי – צילום: אבי בר

 

אתר החברה www.hvitamins.com \

אתר חנויות הרשת: Www.centhair.co.il 

באתר ניתן לצפות בסרטון הדגמה המציג את אופן השימוש בערכה.