כותרות אחרונות
Search

החל מבצע ההתרמה הגדול "חג שבע לילדים", של עמותת "מגדל אור" בראשות חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן

צלם : איציק בלניצקי

 

מבצע ההתרמה הגדול "חג שבע לילדים", של עמותת "מגדל אור" בראשות חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן.

 החל מבצע ההתרמה הגדול "חג שבע לילדים", של עמותת "מגדל אור" בראשות חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן, במסגרתו יחולקו עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות.

 זוהי השנה ה- 16 למבצע "חג שבע לילדים " והוא יימשך עד לערב חג ראש השנה

 

* עפ"י דוח ארגון OECD לשנת 2018:

כמעט כל ילד רביעי בישראל הוא עני, לעומת כל ילד שביעי בממוצע במערב.

ע"פ דוח העוני של המוסד לביטוח לאומי : בישראל ישנם  1.8 מיליון עניים מתוכם 814,000 ילדים

תחולת העוני בקרב ילדים בישראל הוא השני בגובהו במערב, אחרי טורקיה, ועומד על 23.2% מהילדים

 

עמותת מגדל אור אשר נוסדה על ידי חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן,  מקיימת זו השנה ה-16, את מבצע "חג שבע לילדים", במסגרתו מחולקות עשרות אלפי סלי מזון למשפחות נזקקות. המבצע ימשך עד לערב חג ראש השנה.

הרב יצחק דוד גרוסמן, ממייסדי עמותת מגדל אור: "הדעת אינה סובלת שיש ילדים שלא יעלה על שולחנם מזון בארוחת החג. כל עוד יש ילד אחד רעב בישראל תפקידנו הוא לדאוג לו כחלק מהערבות ההדדית המקובלת אלפי שנים בעם ישראל. תרומה לנזקקים היא מצווה חשובה וראשונה במעלה ואני קורא לכל עם ישראל לפתוח את ליבם ולסייע למי שקצרה ידו".

 

"חג שבע לילדים" שם לעצמו כמטרה עליונה לדאוג לכמה שיותר ילדים אשר אין להוריהם את היכולת להעניק להם ארוחת חג חגיגית לראש השנה, ולעזור להם לקיים את ארוחת החג בכבוד ובשמחה.

 

צלם : איציק בלניצקי

 

מבצע "חג שבע לילדים" החל לראשונה בשנת 2003 במסגרת פעילות חינוכית לנתינה של תלמידי מוסדות החינוך אותן הקימה עמותת "מגדל אור". בשנה הראשונה למבצע, חולקו חבילות מזון לכ-500 משפחות וברבות השנים הלכה והתרחבה הפעילות למפעל חסד חיוני וחשוב המספק עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות בכל רחבי הארץ. 

 

חבילות המזון המחולקות במסגרת המבצע מכילות מוצרי מזון לצורכי החג, וכן, מוצרים מיוחדים לילדים ותינוקות. מוצרי המזון שנאספים מגיעים לנקודת האריזה המרכזית ונארזים בהתנדבות  על ידי תלמידי מוסדות החינוך של "מגדל אור" יחד עם חיילי צה"ל, חניכי תנועות הנוער, עובדי חברות מובילות במשק,  ועוד אלפי מתנדבים נוספים. משם מועברות החבילות לנקודות החלוקה הפרוסות בכל רחבי הארץ ומחולקות לאלפי משפחות נזקקות, לשם ציון החג בכבוד עם מזון על שולחנם.  

במסגרת המבצע מתקיים שיתוף פעולה עם רשת "שופרסל" המציעה בסניפיה ללקוחות, אפשרות תרומה של מוצרי מזון, כמו כן מתקבלות תרומות כספיות דרך מוקד מיוחד הנפתח  לשם כך.
מבצע ההתרמה יימשך עד ערב החג.

 

ניתן לתרום דרך המוקד הטלפוני: 5630* ולקבל פרטים נוספים באתר http://chagsavea.com/