כותרות אחרונות
Search

החל ממחר (שישי 21/12/18 ) נהגי האוטובוסים בגוש דן לא יקבלו מזומן

זכרתם לטעון את כרטיס הרב קו ?

החל ממחר (שישי 21/12/18 ) נהגי האוטובוסים בגוש דן לא יקבלו מזומן.

על הנוסעים לעלות לאוטובוס עם כרטיס רב קו המוטען בהסדר נסיעה.

 

בעקבות הצלחת הרפורמה בירושלים ובבאר שבע. החל מיום שישי הקרוב, 21 בדצמבר 2018 נהגי האוטובוסים  של חברת דן במטרופולין תל אביב, יפסיקו למכור או להטעין כרטיסי נסיעה. זאת, במטרה לאפשר לנהגים להתרכז בנהיגה בלבד ולהפוך את הנסיעה לבטוחה ומהירה יותר, בדומה לנהוג במדינות אירופה המתקדמות.

 

בעוד כחודש, ב-18 בינואר 2019 יצטרפו לרפורמת הכרטוס ללא נהג גם שאר חברות התחבורה הציבורית הפועלות בגוש דן. עם הצטרפותן של החברות הנוספות, לא תתאפשר מכירה והטענה של נסיעות על גבי כרטיסי רב קו אצל כל נהגי האוטובוסים העירוניים במטרופולין תל אביב.

 

 

שירות רב קו אונליין מאפשר לציבור הנוסעים  מגוון דרכים לרכישת הסדרי נסיעה ושירותים נוספים עבור כרטיס הרב קו:

רכישת הסדרי נסיעה באתר רב קו אונליין, שם גם ניתן להפיק כרטיס רב קו חדש ולקבלו בתוך ימים בדואר. כמו כן באמצעות רב קו אונליין ניתן לבצע פעולות שעד לא מזמן היו דורשות הגעה פיזית לעמדות השירות של משרד התחבורה כדוגמת שינוי פרופיל נוסע לסטודנט או אזרח וותיק.  לצורך הטענת הסדרי נסיעה או שינוי פרופיל יש לחבר למחשב באמצעות חיבור USB פשוט את קורא הכרטיסים אותו ניתן להשיג במחיר מסובסד של 10 ₪ בחנויות הנוחות השונות.

 

אפליקציית רב קו אונליין לסמארטפון: ניתן לרכוש הסדרי נסיעה בקלות רבה באמצעות אפליקציית רב קו אונליין. הטעינה מתאפשרת במכשירי אנדרואיד בעלי טכנולוגיית NFC . בהצמדת כרטיס הרב קו לטלפון ניתן לבדוק יתרה וכן לרכוש הסדרי נסיעה.

 

מכשירי "כספונטים": בגוש דן פרוסים אלפי מכשירי משיכת מזומן הניצבים בקיוסקים, חנויות הנוחות ובמרכזי בילוי. המכשיר מאפשר טעינת כרטיס הרב קו באשראי בלבד וללא תוספת עמלה.

 

מכונות טעינה אוטומטיות – בתחנות הרכבת ובריכוזי תחבורה ציבורית תמצאו את מכונות הטעינה של משרד התחבורה. ניתן לטעון את הכרטיס במכונות אלו באשראי ובמזומן.

 

חנויות ורשתות: ניתן לרכוש הסדרי נסיעה במזומן ובאשראי במאות חנויות, קיוסקים, פיצוציות ורשתות כגון סופר פארם, קופיקס, ינות ביתן ועוד. השירות אינו כרוך בעמלה.

את פירוט הנקודות המלא ניתן למצוא באתר רב קו אונליין.

 

ממשרד התחבורה נמסר כי כדי להקל על ציבור האזרחים הוותיקים ימשיכו הנהגים למכור כרטיסי אזרח ותיק בהנחה, בדומה להסדר הקיים היום.