כותרות אחרונות
Search

היגואר החדשה F-TYPE נחשפת בעולם ולראשונה משתפת פעולה עם חברת HOT WHEELS® עם דגם מיניאטורי זהה

 

 

היגואר החדשה F-TYPE נחשפת בעולם ולראשונה משתפת פעולה עם חברת HOT WHEELS® עם דגם מיניאטורי זהה.

הדגם המוקטן שנחנך בקול תרועה במסלול מותאם, הגיע למהירויות בקנה מידה של עד 300 קמ"ש.

 

כולם חולמים על מכונית פאר דוגמת יגואר, אך לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם, כעת חובבי רכב ודגמי מכוניות וכן ילדים בכל העולם יכולים ליהנות מדגם מיניאטורי זהה של דגם יגואר החדש.

 

צילום: Angela Powell

 

הדגם המוקטן בקנה מידה של 1:64 שעוצב במיוחד בסטודיו של Hot Wheels® jumps , הושק בקול תרועה  במסלול מרוצים מותאם של 232 מטר שכלל 25 פניות ולופים ושלוש קפיצות שיא גבוהות.

 

בשיתוף פעולה הדוק, מעצבים מיגואר והוט ווילס השתמשו בנתוני מפורטים של המכונית האמיתית כדי ליצור דגם מדויק המודפס בתלת-ממד, ושיחזרו כל פרט ופרט ב- F-TYPE החדש, כולל מכסה המנוע הייחודי של היגואר שנפתח כמו קונכייה, פנסי LED פיקסל סופר-דקים, הפגושים הקדמיים והאחוריים המפוסלים ועוד. צוות Hot Wheels שיחזר נאמנה גם את הצבע כחול Velocity ואף צייר את התג F-TYPE בגב המכונית.  במסלול המותאם בעת ההשקה הדרמטית, ה- F-TYPE המוקטנת של הוט ווילס הגיעה למהירויות בקנה מידה של עד 300 קמ"ש.

 

צילום: Angela Powell

 

ג'וליאן תומסון, מנהל העיצוב ביגואר: "כמעצב וחובב מכוניות ענק, דגמי הוט ווילס היו חלק מחיי מאז ילדותי. הם תופסים את הדמיון, הופכים את הבעלות על מכונית חלומותיך למציאות, ומעניקים לך את ההזדמנות הראשונה 'לנהוג' במכונית. אנו רגילים ליצור דגמים בחימר, אך לראות מודל כה מפורט בקנה מידה 1:64 שהציג את כל השלבים בתהליך העיצוב שלנו, היה חוויה ייחודית באמת."

 

בריאן בנדיקט, מנהל בכיר לעיצוב מוצרים בחברת Hot Wheels: "זו הייתה הזדמנות לעשות משהו מיוחד באמת עם מכונית שעדיין לא הייתה למכירה. ללכת מאחורי הדלתות של סטודיו העיצוב הסודי של יגואר בכדי להפיח חיים במכונית זו ולחשוף אותה במסלול הכתום המזוהה שלנו הייתה הזדמנות חד פעמית."

 

צילום: Angela Powell

 

יגואר F-TYPE היא מכונית הספורט האולטימטיבית וזכתה עד כה ב -178 פרסים, כולל עיצוב מכוניות עולמי של השנה. סדרת F-TYPE של יגואר מציעה יכולת ללא תחרות בסגמנט מכוניות הספורט, החל מההנעה האחורית בגובה 300PS  דגם ארבעה צילינדרים ועד הנעה של כל הגלגלים 575PS V8 R.

 

שושלת מכוניות הספורט של יגואר משתרעת על פני יותר מ 71 שנה, החל מ- XK 120. כשחשפה בתערוכת הרכב Earls Court באוקטובר 1948.

 

דגם מכונית הספורט החדש של הוט ווילס יגואר F-TYPE 1: 64 יהיה זמין בנובמבר 2020.