כותרות אחרונות
Search

היישר מהקצב לצלחת – קונספט שבת ייחודי של רשת חינאווי Wine & More נולד בקולינריה התל-אביבית.

 

 

היישר מהקצב לצלחת – קונספט שבת ייחודי של רשת חינאווי Wine & More נולד בקולינריה התל-אביבית.

"מהקצב לצלחת" – שבת קרניבורית בחינאווי קרליבך, לצד מסלולי יינות מרחבי העולם ללא הגבלה.

 

הרשת המפעילה גריל בר לאורך כל ימות השבוע בקונספט חנות בתוך חנות, מרחיבה לראשונה את פעילותה בסניף  בימי שבת ומציעה פופ אפ באווירת קז'ואל שכונתית ובלתי מחייבת, לצד רמת דיוק במנות המוגשות ובאיכות הבשר.

 

סניף קרליבך של חינאווי Wine & More מוכר כמוסד של ממש הפועל מזה עשרות שנים בתל- אביב. בשנים האחרונות,  פעלו במתכונת "מהקצב לצלחת" והשיקו את חינאווי גריל שזוכה להצלחה רבה. בימים אלה, חינאווי מרחיבים את הפעילות לצוהרי שבת קרניבורית בין השעות 13:00-18:00.

 

פופ אפ שבת בסניף קרליבך חינאווי Wine & More – צילום: יאנה חייטוביץ

 

כיאה למוסד אייקוני למשקאות, מתבקש שיושם דגש רב על תפריט היינות המוקפד. לצד היצע מכובד של משקאות, יוצעו שני מסלולים מיוחדים אשר יאפשרו לטעום מהקטגוריה הנבחרת ללא הגבלה. מסלול יין ללא הגבלה ב-55 ₪, היצע של יינות איטלקים, צרפתיים, צ'יליאנים יווניים כשבכל קטגוריה קיימת בחירה. בנוסף, מסלול ב- 80 ₪ ללא הגבלה, יאפשר טעימה של יינות מיקבי פרימיום מהמובילים בעולם, כדוגמת פרסקובלדי, פורנייר, שאטו ד'אבוסטאן, אנטיגל ועוד…

 

לצד המסלולים,  תתאפשר רכישת בקבוק יין, או כל משקה אלכוהולי אחר בחנות עצמה בתוספת דמי חליצה של 25 שקלים.

 

פופ אפ בימי שבת בסניף חינאווי Wine & More קרליבך – צילום: טלי שרון 

 

התפריט בנוי מצלחות קלילות וטעימות, מעלה הילוך עם שיפודים מדויקים, בין לבין נשנוש צלעות ולגולת הכותרת נתחים משובחים של בשר לפי משקל כמיטב המסורת. בין המנות בתפריט השבת תמצאו: טרטר ישראלי ים תיכוני (54 ₪); סלט חסות עם ענבים אגוזי לוז ברוטב ויניגרט טרגון ( ₪47); צלחת ניגובים (18 ₪); שיפודי סופלקי ( 62 ₪); שיפודי כרישה לטובת אלו שאינם אוכלים בשר (58 ₪) צלעות טלה ירוקים, עגבניות מיובשות וג'ו של עוף  ( ₪72). נתחי בשר מובחרים לפי משקל – סינטה, אנטריקוט וטי-בון.

 

ניב הלוי, מנכ"ל רשת חינאווי Wine & More: "כרשת המספקת חווית אירוח כוללת עם הפרודוקטים הטובים ביותר בכל קטגוריה – קצביה, מעדניה ומשקאות, בחרנו להפגיש ולשלב בין כל העולמות בהם אנו מתמחים תחת קונספט חוויתי, תחרותי ומשתלם במיוחד".

 

פופ אפ בימי שבת בסניף חינאווי Wine & More קרליבך – צילום: טלי שרון

 

חינאווי Wine & More -קרליבך 25, תל אביב.

שעות פעילות: מדיי שבת בין השעות 13:00-18:00 – יש להזמין מקום מראש.

טלפון להזמנות: 050-2628997.

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more, הנה הרשת הקמעונאית הוותיקה ביותר בתחומה, כחלוצה  מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 3 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה התחילה את דרכה בשנות ה- 70, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי מייסד הרשת, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים בארצות הברית- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.