כותרות אחרונות
Search

היתרונות בעבודה עם רואה חשבון. יש לכם עסק עצמאי באזור אשקלון הודעה זאת בשבילכם.

צילום: יח"צ שרית גבאי – pexels-jessica-lewis

 

היתרונות בעבודה עם רואה חשבון.

אם אתם מנהלים עסק עצמאי באזור אשקלון והסביבה וזקוקים לרואה חשבון מקצועי ותיק בואו להכיר את משרדו של משה "קופרשמידט".

משרד בוטיק בראיית חשבון באשקלון המעניק מגוון רחב של שירותי משרד מקצועיים ומלווה עסקים וחברות.

 

 משה קופרשמידט  https://coopermoshecpa.co.il/ רואה חשבון באשקלון והסביבה מעניק מעטפת פיננסית ללקוחות ומלווה את הלקוח באופן אישי וקרוב.

 

בין השירותים הניתנים במשרד:  פתיחת תיק ברשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות חברות, עוסק מורשה, עוסק פטור, החזרי מס, החזרי מס שבח, החזר מס לשכירים, הצהרת הון, ייעוץ משכנתאות, חשבות שכר, הפקת תלושי שכר לעובדים, בדיקות תלושי שכר, ביקורת דוחות שנתיים, הצהרת הון, תכנית עסקית ועוד…

 

המשרד של רו"ח חשבון משה קופרשמידט מאמין כי לקוח שמקבל ליווי והכוונה נכונים מגדיל את סיכויי הצלחתו. הצוות המקצועי במשרד מקפיד להיות כל הזמן מעודכן עם יד על הדופק לגבי העסק שלך כמו גם בכל חידושי תקנות המס המתחדשות כל הזמן. הם עושים הכל כדי לייעץ לכם בזמן אמת ולכוון אתכם בצורה אופטימלית. חשוב שתדעו כי הצלחה שלך היא בהחלט הצלחה שלנו. המוטו של המשרד שירות ומקצועיות מעל הכל הלקוח הוא תמיד האחד ולא אחד מכל היתרונות לניהול עסקים עם קופרשמידט משה רואה חשבון באשקלון.

 

צילום: יח"צ שרית גבאי pexels-andrea-piacquadio

 

קופרשמידט משה משרד רואה חשבון באשקלון: "צוות המשרד מלווה כל לקוח ומעניק לו את השירות המקצועי והכי טוב שאפשר. אצלנו אתה לא רק תיק שהמשרד מטפל בו, ההצלחה של הלקוחות חשובה לנו באופן אישי ולכן אנו מלווים אתכם יד ביד. וכל מנהלת חשבונות מוקצים לה מספר לקוחות כדי שהיא תוכל להעניק שירות אישי ומקצועי, כך שתמיד הלקוח יהיה האחד ולא אחד מ ניהול חשבון ופיננסים לחברות ועסקים –על ידי  כדי להתנהל נכון בעסק מבחינה פיננסית, ישנם תחומים רבים שדורשים ידע ומומחיות".

 

שכר, מיסים וניהול שוטף הם תחומים שהתנהלות לא תקינה בהם עלולה להוביל לקנסות ולהפסדים של עשרות אלפי שקלים ואף יותר. לכן הם  מציעים לכם שירותים של בעלי מקצוע מומחים המכירים היטב את מדיניות המיסוי והחקיקה. אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את השירות הכי מקצועי וכל האחריות של ההתנהלות מול רשויות המס היא עליהם.

 

קופרשמידט משה רואה חשבון באשקלון חוסך לכם בעלויות:

עלות העסקת חשב ומנהלי חשבונות בחברה היא עלות קבועה של עובד. אם היקף הפעילות שלכם בחברה לא מצדיק העסקה של חשב או מנהלי חשבונות. משרד רואה חשבון משה קופרשמידט ינהל לכם את תחום החשבות ואתם משלמים רק על מה שאתם צריכים ובהתאם להיקף הפעילות שלכם.

 

יש לכם עוד שאלות? רוצים להתייעץ לגבי פתיחה של עסק חדש?

אתם מוזמנים להתקשר ולקבל ייעוץ ללא עלות.

** המידע מוגש כשירות לציבור ואינו מחייב.

השימוש במידע המוצג באתר הוא באחריות המשתמש בלבד.

מחפש רואה חשבון באשקלון לעסק קיים או חדש ?
צור איתם קשר וקבל ייעוץ מקצועי בגובה העיניים