כותרות אחרונות
Search

הכירו את "HEAT": כלי טכנולוגי של "אמריקן איירליינס" להתמודדות עם סופות קיץ.

צילום: יח"צ "אמריקאן איירלינס"

 

הכירו את "HEAT": כלי טכנולוגי של "אמריקן איירליינס" להתמודדות עם סופות קיץ.

מערכת "HEAT" מנתחת את כלל הנתונים הרלוונטיים בכל הנוגע לתנאי מזג האוויר ופועלת למניעת ביטולי טיסות. מאז החלה לפעול, מנעה כמעט 1,000 ביטלי טיסות.

 

"אמריקן איירליינס" פיתחה טכנולוגיה חדשנית אשר מאפשרת ללקוחותיה לטוס, גם כאשר מזג אוויר קשה משפיע על המוקדים הגדולים. הכלי החדש של אמריקן איירליינס Hub Efficiency Analytics Tool – ("HEAT) , מזיז באופן דינמי את לוחות הזמנים של הטיסות, כדי להבטיח שלקוחות, צוותים וכלי טיס ימשיכו לנוע גם כאשר מזג האוויר מאיים לשבש את לוח הזמנים.

 

"HEAT" , שפותחה בתוך "אמריקן איירליינס", מבצעת אופטימיזציה של נתונים לגבי מזג האוויר, תפוסת טיסות, קשרי לקוחות וזמינות שערים, כמו גם כל אילוצי בקרת תעבורה אווירית או צוות. לאחר מכן, אלגוריתם מתקדם שוקל את הנתונים הללו ומזיז את ההמראות והנחיתות הרלוונטיות .מומחים במרכז התפעול המשולב (Integrated Operations Center) – , משתמשים ב-"HEAT" כדי לעזור להימנע מתלאות מזג האוויר ושמירה על הפעילות, תוך כדי שהם מובילים את לקוחות החברה לדרכם מהר יותר, גם בזמן מזג אוויר קשה.

 

צילום: יח"צ "אמריקאן איירלינס"

 

מאז הפריסה הראשונית שלו בשנה שעברה, "HEAT" מנעה כמעט 1,000 ביטולי טיסות ברחבי הרשת שלנו.

 

טימותי ניזניק, מנהל IOC Analytics באמריקן איירליינס: "HEAT הוא כלי חדשני ורק יהפוך חכם יותר עם השימוש,  בכל פעם שאנו מפעילים את HEAT, אנו מנתחים את התוצאות ומשלבים את הממצאים כדי שנוכל להמשיך ולשפר את האסטרטגיות והטכנולוגיה שעוזרות לשמור על הפעילות שלנו".

 

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים. מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P. לפרטים נוספים בקרו באתר  news.aa.com, עקבו אחרינו בטוויטר @AmericanAir ובפייסבוק Facebook.com/AmericanAirlines

 

מידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן.

סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497 .

פרטים נוספים על מערכת ההזמנות העולמית של החברה לחצו כאן.