כותרות אחרונות
Search

הכנס השנתי ה 13 של הארגון הבינלאומי ליועצים משפטיים פנימיים – בסימן מיזוגים ורכישות

עו"ד רון בלקין נשיא האיגוד צילום: אורן קאן

הכנס השנתי ה 13 של הארגון הבינלאומי ליועצים משפטיים פנימיים התקיים בסימן מיזוגים ורכישות

כ – 250 יועצים משפטיים פנימיים של החברות המובילות בישראל השתתפו בכנס השנתי של סניף ישראל של ארגון ACC. אורח הכבוד בכנס מר אנטוני קוק היועץ המשפטי של חב' מיקרוסופט במזרח התיכון ואפריקה

כ – 250 יועצים משפטיים פנימיים של החברות המובילות במשק המאוגדים בארגון ACC, הארגון הבינלאומי ליועצים משפטיים פנימיים, שכולל כ 37,000 יועצים משפטיים פנימיים ב 90 מדינות בעולם, נכחו בכנס ה 13 של ארגון ACC בישראל שנערך בסימן מיזוגים ורכישות של חב' ישראליות ע"י חב' בינלאומיות.

צילום: אורן קאן

עוד מורן צמל מלומיניס ועוד רון בלקין נשיא הארגון צילום: אורן קאן

עו"ד רון בלקין, נשיא ארגון ACC בישראל ויועץ משפטי של חב' לידקום (מקבוצת טק מהינדרה), הדגיש בנאומו את חשיבותו של היועץ המשפטי הפנימי בתהליכי רכישה ומיזוג של חברות כמי שמשמש כמתאם הראשי של פעילויות אלו בין החברות הישראליות והיועצים המשפטיים ומשרדי עו"ד של חב' בינלאומיות וזאת לאור התרחבות מגמת רכישת חברות ישראליות על ידי חברות בינלאומיות בשנים האחרונות.

כמו כן ציין בלקין שהארגון, המייצג את היועצים המשפטיים הפנימיים בישראל, נמצא בתנופת צמיחה, , שבשנה האחרונה הצטרפו לארגון כ 50 יועצים משפטיים  והורחבה משמעותית תוכנית ההדרכה.

צילום: אורן קאן

עו"ד רון בלקין נשיא האיגוד צילום: אורן קאן

אורח הכבוד בכנס היה מר אנטוני קוק היועץ המשפטי של חב' מיקרוסופט במזרח התיכון ובאפריקה שהרצה על תפקידו הייחודי של היועץ המשפטי בחברות בדגש על התפתחות טכנולוגית הענן.

דוברים נוספים בכנס היו עו"ד ליאור אבירם ועו"ד גדי אוזן ממשרד עו"ד שבלת וכן עו"ד בכירים מהמשרדים המובילים אלסטון אנד בירד (Alston & Bird)  מארה"ב ולינקלייטרס  (Linklaters)מאנגליה.
בין היועצים המשפטים הפנימיים שנכחו בכנס: עו"ד אלברטו פסח מחב' "אוסם", עו"ד בת שבע בוקר מחב' NESS, עו"ד אמיר קוזקוב מחב' "מגה", עו"ד ליאת מנחמי מחב' "סלקום", עו"ד יחיעם כהן מחב' "NICE", עו"ד איתמר רוזן מחב' אודיוקודס, עו"ד גדעון רוזנברג מחב' מילוניקס ועו"ד דותן בר נתן מחב' "סודה סטרים".