כותרות אחרונות
Search

"המוגזמות" של דומינו'ס פיצה בשלושה טעמים שונים

דומינו'ס פיצה יוצאת במהדורה מוגזמת לקיץ:

"המוגזמות" של דומינו'ס: התוספות
שאתם אוהבים, בשלושה טעמים שונים

דומינוס פיצה 4

  • סדרת הפיצות האיכותיות ה-"מוגזמות" של דומינו'ס כוללת שלושה סוגי פיצה משפחתית בטעמי פרימיום של התוספות האהובות

  • כך אפשר למצוא "מוגזמת פטריות" המורכבת מפטריות שמפיניון, פטריות פורטובלו ופטריות יער, "מוגזמת פפרוני" עם חזה בקר, קבנוס ופפרוני ו- "מוגזמת גבינות" עם גבינות מוצרלה, גבינת עיזים ופרמז'ן.

  • למשך תקופת ההשקה בלבד: משפחתית "מוגזמת" + משפחתית מוצרלה ב- 55 ש"ח כל אחת! המבצע תקף עד סוף אוגוסט

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל ממשיכה לחדש. לרגל חופשת הקיץ מרעננת דומינו'ס פיצה את התפריט עם סדרת פיצות איכותיות חדשה – "דומינו'ס מוגזמת". הקונספט המוצרי העומד מאחוריה הוא שמהיום, כל אחד יוכל ליהנות מהתוספת שהוא הכי אוהב אך הפעם במגוון של 3 טעמים שונים וייחודיים המייצגים את אותה התוספת.

הסדרה  החדשה כוללת את ה- מוגזמת פטריות המורכבת משלושה סוגי פטריות: פטריות פורטובלו, פטריות יער ופטריות שמפיניון. ה- מוגזמת פפרוני עם שלושת סוגי הנקניק: פפרוני, חזה בקר ונקניק קנבוס וה- מוגזמת גבינות הכוללת את הגבינות- מוצרלה, גבינת עיזים ופרמז'ן דומינו'ס.

דומינוס פיצה 2

לרגל השקת קמפיין הקיץ תצא דומינו'ס במבצע מיוחד הכולל פיצה משפחתית "מוגזמת" + משפחתית  100% מוצרלה  ב- 55 ש"ח כל אחת במשלוח! המבצע תקף עד סוף אוגוסט ועוד מבצעים השקה נוספים : משפחתית מוגזמת ב- 50 ₪ בהזמנת טייק אווי מהסניף

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "הקיץ הגיע ורשת דומינו'ס פיצה החליטה להעניק ללקוחותיה משב רוח מרענן עם סדרת פיצות איכותיות וטעימות, כשהפעם- הגזמנו עם התוספות!. סדרת "המוגזמות" מעניקה יותר מהתוספת האהובה, במספר ווריאציות שונות עבור הלקוחות שרוצים להתפנק עד הסוף עם הפיצה שלהם. לרגל הקיץ הקרב ובא, רשת דומינו'ס מביאה את האיכות הקולינרית בסדרת ה"מוגזמות" הכוללת חומרי גלם משובחים המעניקים לפיצות טעמים מיוחדים שנדיר למצוא בעולם הפיצות בישראל."