כותרות אחרונות
Search

המותג הבינלאומי אליזבטה פרנקי מציג את קמפיין סתיו-חורף 2024 – הקמפיין עם חזון חדש ומלא עוצמה ששם דגש על נשיות עכשווית.

צילום: יח"צ אליזבטה פרנקי

 

 

אליזבטה פרנקי מציגה את קמפיין סתיו-חורף 2024 עם חזון חדש ומלא עוצמה ששם דגש על נשיות עכשווית.
מפגש מרהיב בין עוצמה אלגנטית ותחכום על זמני בכיכובם של טיילור היל הדוגמנית האמריקאית, קארין רויטפלד לשעבר העורכת הראשית של ווג צרפת והצלמים הידועים לואיג'י ואיאנגו.

 

צילום: יח"צ אליזבטה פרנקי

 

המותג הבינלאומי אליזבטה פרנקי ממשיך לחדש ולהפתיע כשהוא משיק את קמפיין סתיו-חורף 2024  עם יצירת מופת חזותית שמסמנת שיא חדש של נשיות מעוצבת. בהשראת אסתטיקה של מדי צבא עם טוויסט נשי מודגש, הקמפיין מחבר בין חושניות לאיפוק, ומביא לביטוי את העוצמה והאלגנטיות האינסופית של המותג.

בקמפיין, מככבת דוגמנית העל ופעילת זכויות בעלי החיים טיילור היל, שמביאה את חזונה האישי כנציגה של נשים עוצמתיות, בלתי מתפשרות, גאות ואמיצות. היל מצליחה לתפוס את המהות של אליזבטה פרנקי: אישה המשלבת עוצמה פנימית עם יופי על-זמני, כשהיא מצולמת על ידי צמד הצלמים המובילים לואיג'י ואיאנגו עם ניהול קריאטיב של קארין רויטפלד.

 

צילום: יח"צ אליזבטה פרנקי

הקולקציה החדשה, בהשראת מדים, משחקת עם הניגודים בין אלמנטים גבריים לנשיים, ומצליחה להציג את הדינמיקה שבין חושניות לרצינות, בעיצוב שמדבר בעד עצמו ומשדר יוקרה, חוזק ואמירה נועזת.

"הקמפיין החדש הוא החגיגה האולטימטיבית של החזון שלנו לנשיות" מציינת אליזבטה פרנקי. "יצרנו את הקמפיין במטרה להביא לידי ביטוי את הליבה של המותג שלנו – חיבור מהפכני בין עוצמה, אלגנטיות ונחישות. הודות לשיתוף הפעולה עם כישרונות יוצאי הדופן של לואיג'י ואיאנגו ובשילוב הרעיון הקריאטיבי של קארין רויטפלד, הצלחנו להעלות את החזון שלנו לרמות חדשות של תחכום ויופי."

 

צילום: יח"צ אליזבטה פרנקי

קמפיין סתיו-חורף 2024 של אליזבטה פרנקי אינו רק תצוגת אופנה, אלא ביטוי אמנותי של נשיות חזקה ואלגנטית, התגלמות מודרנית של נשים המשדרות אמירה ברורה ונועזת.

 

חנות אליזבטה פרנקי
לאתר הישראלי
לעמוד אינסטגרם
 כיכר המדינה, ה' באייר 52, תל אביב-יפו