המותג הוותיק והמוכר "נקה 7" יוצא במהלך מיתוג מחדש של סדרת תחליבי הרחצה האהובים בנראות חדשה וניחוחות חדשים. ההשקעה במהלך כ-6 מיליון שקלים.
במסגרת המיתוג מחדש מרעננת "נקה 7" את כל שורות המוצרים שלה, כולל שמפו, תחליבי רחצה, סבונים מוצקים וסבוני ידיים בפורמולות חדשניות ועיצוב ויזואלי חדש ומרגש.
נקה 7 המותג הוותיק עליו גדלנו, החל במהלך מיתוג מחדש רחב היקף של כל המוצרים שלו. המותג נקה 7 האהוב על מרבית הישראלים, קיים כבר משנות ה 50 והוא נותן מענה לצרכנים הישראלים במגוון רחב של מוצרים איכותיים בתחום הטואלטיקה, סבונים ושמפו. כעת החליטו בהנהלת "נקה 7" לרענן את המוצרים בנראות שלהם, בהרכבם והחלפתם בפורמולות מתקדמות כל זאת במטרה להגיע לקהלי יעד חדשים.
תחליבי הרחצה החדשים מבית נקה 7 עשירים בלחות ובעלי מרקם קרמי, המעניקים לעור תחושה מפנקת ורכות מתמשכת. התחליבים עשירים ב כ- 25% לחות מה שמבטיח עור רך ומלטף מיד לאחר המקלחת. הניחוחות מעניקים רעננות מתמשכת לשעות ארוכות. במגוון המוצרים ניתן למצוא ניחוחות חדשים כגון : מלפפון וליים, קוקוס ויסמין, וניל ומאסק…
שוק תחליבי הרחצה בישראל כולל 5 שחקנים מובילים בהם גם המותג "נקה 7" המחזיק כ-15% אחוזי נתח שוק, ונשאר יציב לאורך השנים. עם החדרת קו המוצרים החדש והמיתוג מחדש צופים בחברה גידול משמעותי במכירות וחיזוק מעמד המותג גם בקרב הקהלים הצעירים יותר.
להשגת מטרות אלו נבחרה לפנים החדשות של המותג הזמרת והשחקנית רוני דלומי. מסקר מקדים שנערך, נמצא כי האהדה אל רוני דלומי הינה חוצת גילאים. רוני אהודה ואהובה בקרב המבוגרים והילדים כאחד, מה שהולם באופן טבעי את העובדה שהמותג הינו מותג משפחתי הפונה לכולם. רוני דלומי נבחרה להוביל את הקמפיינים השונים של המותג במסגרתם תשיר בעיבוד מחודש את שיר הפרסומת המפורסם והמיתולוגי של נקה 7 אשר נכתב בשנות השישים.