כותרות אחרונות
Search

המותג הצרפתי "MON SHERRY" הגיע לישראל.

 

 

המותג  הצרפתי "MON SHERRY" הגיע לישראל.

רשת "את" לבני נשים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של המותג הצרפתי: "MON SHERRY" בישראל.

רשת 'את'- לבני נשים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ולשיווק בישראל של המותג הצרפתי "MON SHERRY" (מון שארי), אשר שם דגש רב על נוחות, אופנה ואיכות. 

ראוי לציון כי  המותג מעצב גם קולקציות לנשים במידות גדולות.

 

כל מגוון הפריטים הרחב של המותג יגיעו לישראל,  בניהם: מוצרי בייסיק בטכנולוגית סימלס, ללא תפרים, מבד מיקרופייבר רך ונושם: טופים, גופיות, תחתונים, מכנסונים, לשימוש יומיומי. בגזרות נוחות. מחטבים עם תמיכה חזקה, אשר מכווצים ומעצבים את מבנה הגוף ומתאימים בעיקר לשמלות צמודות. חזיות כותנה היפואלרגנית, ללא עצם ומבד כותנה נושם, קאפ נקי ללא תפר וסרט אלסטי מתחת לחזה אשר תורם לתמיכה מלאה של החזה. חזיות מינימייזר לעיצוב והקטנת מראה החזה לבעלות חזה גדול. חזיות  ללא ריפוד ומבד מייצב המקנה תמיכה, חזיות עם כתפיות מרופדות להפחתת כאבי כתפיים וגב ועוד ועוד…

 

"מון שרי" המותג הצרפתי בסניפי רשת "את" – צילום: אסף לב

 

לדברי דפנה קופר מנכ"ל רשת את-לבני נשים: "בשלב הראשון המותג ימכר בבלעדיות בכל החנויות של הרשת  ובאתר האון של של את-לבני נשים, במחירים הזהים למחירי המותג בצרפת. בהמשך יופץ המותג גם לרשתות נבחרות נוספות בארץ". 

 

מחירי מבצע לרגל ההשקה: 3 טופים ב- 100 ₪, 4 תחתונים  ב- 100 ₪,  40% על חזיות המותג: החל מ – 249 ש"ח ועד 349 ₪, מחטבים החל מ – 199 ₪ ועד 249 ש"ח.

 

רשת את לבני נשים, בבעלות משפחת קופר, המתמקצעת בתחום ההלבשה התחתונה כלל ובחזיות בפרט, עם 40 שנות ניסיון, מציעה פתרונות למבנה גוף נשי במגוון המידות וההיקפים ומנגישה מגוון חזיות, תחתונים ועוד בכל היקף המידות הקיים. הרשת מונה 18 סניפים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

 

"מון שרי" המותג הצרפתי בסניפי רשת "את" – צילום: אסף לב

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניונים ובמרכזי הקניות

וגם באתר האונליין "את" לבני נשים: https://at4u.co.il/