כותרות אחרונות
Search

המותג "משומשו" עושים לכם שבועות טבעוני !

"משומשו" עושים לכם שבועות טבעוני !

סדרת ממרחים טבעוניים חדשה בסגנון גבינת שמנת למותג "משומשו"

 

גבינות טבעוניות רכות בסגנון גבינת שמנת בטעמים טבעי, זיתים ושום שמיר,  על בסיס רכיבי קוקוס ועם 9% שומן בלבד ובסגנון קלאסי עם 25%  שומן • סדרת הממרחים החדשה ללא חומר משמר, ללא סויה ושומן טראנס, מכילים סידן וללא חלב תושק ברשתות המזון לקראת שבועות.

 

צילום: גיא צורף

 

סדרת מוצרים חדשה של המותג הטבעוני "משומשו" בקטגוריית תחליפי החלב הצומחת בישראל ובקטגוריית המוצרים הטבעוניים מגיעה אל המדפים לקראת שבועות. המותג, המצוי בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", משיק סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת בשלב הראשון ארבעה מוצרים חדשים: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד וממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. הסדרה החדשה תצטרף אל מוצרי המותג שעיקרם גבינות צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה וכן גבינות מלוחות טבעוניות בטעמים שונים.

 

צילום: גיא צורף

 

סדרת הממרחים החדשה טעימה להפליא, מצוינת לשימוש בכריכים, קינוחים ולהעשרת רטבים. ממרח בטעם טבעי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בטעם טבעי בסגנון גבינת שמנת עם 9% שומן על בסיס רכיבי קוקוס. מצוין למטבלים, למריחה בכריכים ולשימוש בקינוחים. ממרח בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס, במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 25% שומן. מתאים למריחה בכריכים, מטבלים, שימוש בקינוחים ולהקרמת רטבים ומרקים. ממרח עם זיתים על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 9% שומן ובתוספת חתיכות זיתים ירוקים. מתאים למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים. ממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו עם 9% שומן, בסגנון גבינת שמנת ובתוספת שום ושמיר, מצוין למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים.

 

צילום: גיא צורף

 

מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החדש של החברה בקיבוץ גן-שמואל. כל המוצרים הינם ללא סויה, גלוטן, לקטוז וללא אלרגנים אחרים. בעתיד צפוי המפעל והמותג "משומשו" להתרחב לייצור מוצרים  טבעוניים נוספים.

 

צילום: גיא צורף

 

סדרת הממרחים החדשה תשווק ברשתות המזון ברחבי הארץ ובחנויות הטבע.

כשר בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪ לאריזת 200 גרם.