כותרות אחרונות
Search

המותג "נובוקיד" – מכשיר חדשני לטיפול בכינים וביצי כינים ולטיפול מונע יוצא בקמפיין השקה בישראל

צילום: יח"צ נובוקיד

 

המותג "נובוקיד"  – מכשיר חדשני לטיפול בכינים וביצי כינים ולטיפול מונע יוצא בקמפיין השקה בישראל

 הקמפיין יוצא תחת הכותרת "נותנים לכינים מכה בשיטה הירוקה"

ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 1 מיליון ש"ח

 

צילום: יח"צ נובוקיד

 

חברת TechCare, יצרנית נובוקיד – מכשיר חדשני לטיפול ומניעת כינים וביצי כינים, יוצאת השבוע בקמפיין פרסומי נרחב, בעלות של כ-1 מיליון ₪, לרגל ההשקה בישראל.

 

הקמפיין יכלול תשדירים בתחנות הרדיו האזורי, פעילות דיגיטל באתרי אינטרנט מובילים,  פעילות ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם ופעילות קד"מ רחבה.

 

צילום: יח"צ נובוקיד

 

הסלוגן המוביל את הקמפיין הוא "נותנים לכינים מכה בשיטה הירוקה" המדגיש ומבליט את יתרונותיו של המכשיר החדש, העושה שימוש בחומר פעיל 100% טבעי, המצוי בתוך קפסולות הטיפול.

 

בקמפיין ייקחו חלק מאות אימהות, בלוגריות וכוכבות רשת שיספרו ויעידו ממקור ראשון על חווית ההתנסות והטיפול שלהן ושל ילדיהן עם מכשיר הנובוקיד. כחלק מהקמפיין הן יסבירו את יתרונו הגדול של מכשיר הנובוקיד, כמכשיר העושה שימוש בחומרים פעילים 100 אחוז טבעיים, היותו מתאים לטיפול שבועי מונע ותפעולו והפעלתו ידידותיים למשתמש.

 

צילום: יח"צ נובוקיד

 

לדברי צבי ימיני יו"ר החברה: "הגברנו בצורה משמעותית את ייצור הערכות והקפסולות, לקראת צאת הקמפיין, וזאת לאור הביקוש האדיר למוצר בישראל".

 

נובוקיד הינו המכשיר הראשון מסוגו בעולם להשמדת כינים וביצי כינים ולטיפול מונע. ייחודו של הטיפול בנובוקיד הוא בהיותו קצר, יבש ויעיל ואורך כ-10 דקות בלבד. החומר הפעיל שבקפסולות נובוקיד כולל תערובת 100% טבעית של חומצת חומץ ושמן רוזמרין ממקור צמחי, ללא חומרים כימיים, חומרי הדברה או סיליקון והשיער נותר יבש ולא שמנוני.

 

צילום: יח"צ נובוקיד

 

הטיפול בנובוקיד מתאים לכל בני המשפחה (ילדים מגיל 4 ולמבוגרים). נובוקיד אינו עוד תכשיר אלא מכשיר רב פעמי, המאפשר טיפול קצר, יבש וקל המבוסס על חומרים 100% טבעיים. המכשיר קיבל אישור אמ"ר של משרד הבריאות, וכן אישור CE של האיחוד האירופי Class I Medical Device)).

 

את המכשיר ניתן להשיג ברשת סופר-פארם.