כותרות אחרונות
Search

המותג Novel collection מציג כלי אחסון לשימוש נוח ונקי בשמני זית

לרגל עונת המסיק, המותג  Novel collection מציג: כלי אחסון לשימוש נוח ונקי בשמני זית

עונת המסיק מתקיימת בחודשיים-שלושה האחרונים של השנה, במהלכה אנו חוגגים את מסיק הזיתים ואת הפקת שמני הזית הטריים. לרגל עונת המסיק, המותג Novel collection מציג: כלי אחסון לשמן זית לשימוש נוח, נקי ונגיש.

 

בקבוק עם משאבה לשמן

בקבוק נוח לאחסון שמן/ שמן זית עם משאבת נירוסטה להתזת השמן בצורה מבוקרת ואחידה. הבקבוק מגיע עם חלק תחתון שקוף כדי שניתן יהיה לאמוד את כמות השמן שנותרה במיכל ועם מכסה נירוסטה לשמירה על ניקיון המוצר וטריות השמן.

מחיר: 63 ₪

צילום: עדי קראוס

 

כלי זכוכית לשמן עם מברשת-

כלי זכוכית מוארך לשימוש נוח והגייני בשמן זית. הכלי מגיע עם מברשת נוחה למריחת שמן בצורה אחידה על פי בחירה, על מגוון תבשילים ומאפים. ידית המברשת מהווה מכסה לכלי, כך שבזמן שהמוצר אינו בשימוש, שמן הזית יישמר.

מחיר: 53 ₪

צילום: עדי קראוס

להשיג: במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

 

נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש. פלדינוקס אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל, בייבוא ובשיווק מותגים בינלאומיים מובילים בתחום כלי בית, כלי הגשה, כלי נוי ואמנות, יודאיקה, מתנות וריהוט משלים. כל מוצרי פלדינוקס מיוצרים ברמת גימור ואיכות גבוהים ביותר, ועשויים חומרים איכותיים כגון: נירוסטה, קריסטל, פורצלן, פיוטר, עץ ועוד.