כותרות אחרונות
Search

המילטון משיקה את Mi 8, סמארטפון הדגל של "שיאומי"

המילטון משיקה  את Mi 8, סמארטפון הדגל של "שיאומי"

 קבוצת המילטון, היבואנית  הרשמית של "שיאומי" בישראל, משיקה הבוקר את מכשיר הדגל המתקדם ביותר של שיאומי אי פעם,  ה – Mi  8,  שילוב מושלם של אסתטיקה, ארגונומיה ואיכות. עם מעבד חזק, סוללה עוצמתית ומערך צילום מהטובים בעולם.

 

ה – Mi 8 "לא רואה אף אחד ממטר".

 

לרגל יום ההולדת השמיני של חברת שיאומי, דילגה החברה על השקת ה – Mi 7 וקפצה היישר ל – Mi 8. כיאה לחגיגות יום הולדת מפוארות, שיאומי לא חסכה במאמצים בכדי להציג את אחד הסמארטפונים הטובים בעולם.

 

מחיר השקה: 2,099 ₪

מכירה מוקדמת תפתח היום (ד', 1.8.18) באתר האינטרנט של שיאומי ישראל:

 https://www.mi-il.co.il

המכשיר יהיה זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים בתוך כשבוע-שבועיים.

אחריות יבואן רשמי: שנתיים.

המכשיר מגיע בצבע שחור.

צילום: יח"צ

 

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בקבוצת המילטון, היבואנית  הרשמית של שיאומי בישראל, אמר כי, "ה – Mi 8 הוא סמארטפון מנצח בכל קנה מידה. עם תג המחיר שהצמדנו לו, 2,099 ₪ בלבד, אין היום סמארטפון אחר בעולם המסוגל להעניק תמורה דומה למחיר".

 

מעבד, זיכרון וסוללה

ה – Mi 8  מצויד במעבד הטוב ביותר בעולם כיום,  Snapdragon 845 לביצועים מושלמים, בעל סוללת mAh3400 עם תמיכה בטעינה מהירה + QC4. זיכרון אחסון ועבודה: 6GB+64GB

 

מסך

מסך זכוכית D2.5, FHD ברזולוציית 2248×1080, 6.21 אינצ' איכותי מסדרת Samsung Super AMOLED, בעל בהירות וחדות מושלמים באריזה קטנה (מרגיש כמו מסך 5.5 אינץ' ביד). יחס גוף : מסך 86.68%.

 

ל – Mi 8  ארבעה צדדי זכוכית מעוקל בגב המכשיר ומסגרת אלומיניום בעיצוב אווירונאטי מרשים.

 

צילום: יח"צ

 

צילום

שיאומי השקיעה רבות במערך הצילום במכשיר, המאפשר רמת צילום זהה לזה של המכשירים היקרים בשוק. ל – Mi 8 מצלמה אחורית בעלת 2 חיישנים של 12 מגה פיקסל, AI zoom, עם חיישן של SONY IMX363, מערכת פוקוס כפולה ו – 206 סצנות צילום מובנות בטכנולוגיית AI.

 

מצלמת סלפי 20 מגה פיקסל בעל מנגנון ייפוי תמונות דיוקן, פשוט יותר מבעבר, פיקסל בגודל 1.8μm (טכנולוגיית 4 ב 1) לשיפור איכות הצילום בתאורה נמוכה .

 

וגם

זהו הסמארטפון הראשון בעולם עם מקלט GPS כפול לדיוק מקסימלי בניווט עירוני ומצלמת אינפרא אדום לזיהוי פנים בשילוב עם אור אינפרא אדום ייעודי.