כותרות אחרונות
Search

המרכז הרפואי א.ר.ם ציין יומולדת 15 במוזיאון תל אביב לאמנות, תחת הכותרת "כשהחושים פוגשים אמנות".

דוקטור שי שניידר מעביר שיח גלריה – צילום: איתן ריקליס

 

המרכז הרפואי א.ר.ם ציין יומולדת 15 במוזיאון תל אביב לאמנות, תחת הכותרת "כשהחושים פוגשים אמנות".

א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת אף אוזן גרון ציין 15 שנים להיווסדו, באירוע מעורר השראה שהתקיים במוזיאון תל אביב לאמנות, שם נפתחה בימים אלה פעילות הקיץ של המוזיאון, בשיתוף עם עמותת א.ר.ם לחדשנות ומובילות בא.א.ג.

 

מאות המוזמנים שהגיעו לחגיגת יום ההולדת חולקו לקבוצות ויצאו לסיורים במוזיאון, שכללו "שיח גלריה", שהועברו ע"י 16 רופאים ורופאות מצוות א.ר.ם, ששיתפו את האורחים בפרשנות מנקודת מבטם האישית לשילוב שבין אמנות ורפואה על יצירות שהם בחרו.

 

מימין לשמאל: נעה מנלה, טניה כהן עזריאלי פרופסור לנדסברג ופרופסור חפץ – צילום: איתן ריקליס

 

לאחר מכן, התכנסו כולם באודיטוריום אסיא, שם נשאו דברים מנכ"לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ' שוקי שמר, מייסדי א.ר.ם פרופ' אבי חפץ ופרופ' רועי לנדסברג ומנכ"לית א.ר.ם, נעה מנלה.

 

ישראל קטורזה – צילום: אבי בר

 

על חוש ההומור, היה אמון ישראל קטורזה שהוא אף מטופל עבר של המרכז הרפואי, אשר לקינוח, עלה עם מופע סטנדאפ מצחיק במיוחד.

 

דוקטור ענת בלנק בשיח גלריה במוזיאון – צילום: איתן ריקליס

 

טניה כהן-עוזיאלי בירכה את א.ר.ם על שיתוף הפעולה שיזמו ואמרה: "מוזיאון תל אביב לאמנות והמרכז הרפואי א.ר.ם חולקים, בימים אלו, מטרה משותפת לתמיכה בקהילה. אני מודה לא.ר.ם על שיתוף הפעולה בכל פעילויות הקיץ במוזיאון."

 

פרופ' שמר סיפר על שיתוף הפעולה בין א.ר.ם לאסותא רמת החייל ואמר: "פגשתי כאן רופאים רבים מצוות א.ר.ם שמנתחים באסותא, מה שמעיד על החיבור הבלתי נפרד והחשוב בין א.ר.ם לאסותא. אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה הזה ומאחל שנמשיך בשימור ובחיזוק הקשר".

 

מימין לשמאל נעה מנלה, פרופסור לנדסברג, פרופסור שמר ופורפסור חפץ – צילום: איתן ריקליס

 

פרופ' חפץ ופרופ' לנדסברג שיתפו את הנוכחים בדרך הארוכה שעבר המרכז הרפואי א.ר.ם, מאז הקמתו עד היום, והודו לפרופ' שמר על שיתוף הפעולה הפורה איתם.

 

תמונת הסיום באירוע ארם במוזיאון תל אביב לאמנות – צילום: אבי בר

 

 

נעה מנלה, מנכ״לית א.ר.ם אמרה: "חשוב תמיד לזכור שכולנו שברירייים וכולנו בני אדם ובאופן הזה – לפגוש את העולם. הענווה מאפשרת לאנשים להקשיב ולהיות למען האחר. תודה על הזכות להיות חלק מפיסת עולם טוב יותר שיצרנו כאן".

 

פרופסור רועי לנדסברג בשיח גלריה במוזיאון -צילום: איתן ריקליס