כותרות אחרונות
Search

המתנה המושלמת לחגים – SAfire גריל של הייטק וגאון של מנגל

SAfire – גריל של הייטק וגאון של מנגל – המנגל-גריל שיגדיר מחדש את המושג "על האש"

מנגל-גריל פחמים ראשון מסוגו שלא מפיץ ריח או עשן הוא גם אופה חלות, פיצות, ירקות,  ואפילו.. מכין פנקייק המתנה המושלמת לחגים

barbikiu 1

  • מעתה ניתן לעשות "על האש" עם פחמים במרפסת הדירה ללא רגשות אשם מה "יגידו השכנים" או "לא נעים מהשכנים"

  • שימוש  בגחלים ידידותיים לסביבה העשויים מקליפת עצי קוקוס דחוס שאינם פולטים
    עשן וריח.

  • SAfire מיועד גם לצליית ירקות, אפייה של חלות, פיצות ולחמים, צלייה, בישול, טיגון, ואפילו…הכנת קינוח.

  • ערכת SAfire בסיסית כוללת את המנגל – (גריל הבסיסי), פלנצ'ה דו-צדדית מצופה טפלון, רשת צליה ותיק נשיאה. ניתן להוסיף גם סיר ווק וכן ארובת בישול וחימום.

  • נוח וקל לנשיאה ופשוט לתפעול- פיתוח ייחודי מדרום אפריקה.

     

barbikiu 4

אנחנו הישראלים אוהבים "לעשות על האש". הסצנה הישראלית המוכרת היא של מספר גברים העומדים סביב מנגל מנותקים משאר הסועדים. כיוון שהמנגל פולט ריח ועשן הצורב בעיניים  הם לרוב מצטרפים לכל שאר הסועדים כשהם מזיעים ומריחים כמו ארובת עשן וכמעט ברוב המקרים הם מנשנשים תוך כדי העשייה או אוכלים אחרונים….

ה- SAfire מנגל גריל חדש המשנה את כל מה שהכרנו על חווית ה"על האש" .  מנגל גריל נייד  ידידותי לשימוש ולסביבה, פטנט דרום אפריקאי מבוסס על פחמי עץ הקוקוס,  להכנת על האש -בפיקניק, במרפסת הבית,  על השולחן ובכל מקום מאוורר.

במנגל החדשני נתן לצלות ירקות, לאפות פיצות, חלות, לבשל בווק ואפילו להכין קינוח – פנקייק. השימושים הרבים הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד בכל סוג של פעילות חברתית -המבנה שלו מאפשר לשים אותו במרכז האירוע ולאפשר לכולם לקחת חלק פעיל בהכנה החווייתית.

barbikiu 3

ה-  SAfire פיתוח ייחודי מדרום אפריקה, אינו פולט עשן או ריח כיוון שחומרי הבעירה שלו עשויים בעצי קוקוס ידידותיים לסביבה. המבנה הייחודי שלו מונע  מהשומן הניגר מהבשר מלטפטף על הגחלים הבוערות, אלא למקום ייעודי בשולי הגריל– מצב זה שמונע מהשומן להישרף הוא שאחראי על היעדר עשן.

הוא ניתן לשימוש בכל מקום – עם חלון אוורור, במרפסת בית דירות – ללא חשש מהשכנים , בפיקניק , בפעילות תנועת נוער בטיול ועוד..

מנגל גריל הSAfire – בנוי מנירוסטה איכותית והוא כולל  מכסה לשמירה על חום בישול אחיד  ומונע זליגה של ריחות.

הSAfire  נוח וקל במיוחד לנשיאה – ארוז בתיק נשיאה נוח, קל במיוחד וניתן להעברה ממקום למקום,  הוא ניתן לרחיצה בקלות בכל מדיח כלים.

ה-SAfire  כולל מספר מוצרים נלווים שהינם תוספות לערכה הבסיסית ומאפשרים בנוסף לצליית בשרים גם להכין בישולים ארוכים, לצלות עופות שלמים ולהקפיץ מאכלים סיניים.

barbikiu 2

הערכה הבסיסת כוללת:

  1. בסיס גריל Safire

2  פלנצ'ה דו-צדדית מצופה טפלון

  1. רשת צליה

  2. כיפת מכסה

  3. תיק נשיאה

barbikiu 5

תוספות לרכישה:

  1. ווק ייעודי המתיישב על הגחל ומצופה בנחושת

  2. ארובת בישול וחימום

  3. פחמים מקליפת עצי קוקוס

מחיר ערכה בסיסית  לצרכן :  850 ש"ח

ניתן לרכוש פחמים באופן נפרד.

ניתן להשיג: בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.