כותרות אחרונות
Search

הסגנון הכפרי של גלריית "פשטות" הוא הלבן החדש במטבח שלכם !

הסגנון הכפרי של גלריית "פשטות" הוא הלבן החדש במטבח שלכם !

במושב נוה ימין הסמוך לעיר כפר סבא, מסתתרת לה גלריית "פשטות", בית עסק ייחודי לייצור מטבחים מעוצבים המיוצרים על פי הזמנת הלקוח, דרישותיו וחלומותיו.

 

עיצוב פנים עכשווי ואיכותי הוא כזה המותח גבולות, מגשר בין עולמות וחושף לעיני כל עיצובים שונים, יצירתיים, אל מחוץ לקופסה שמתבלטים במרחב ויוצקים בו תוכן ואופי. כך גם בפרטי הריהוט של גלריית פשטות, המתמחה בעיצוב וייצור מטבחי בוטיק בהתאמה אישית וחוגגת בימים אלה 15 שנות עשיה ויצירה. המטבחים, המאופיינים בקו כפרי ונגיעות תעשיתיות, מצליחים לשחזר את תמת העיצוב האייקונית תוך מתן אינטרפטציה חדשנית המותאמת לימנו אנו.

 

גלריית פשטות, צילום סטודיו DNA

 

שלושת העוסקים במלאכה ויוצרי המטבחים הם בני משפחה אחת- בני הזוג מאיה ואלכס קוגן ואביה של מאיה, יוסי עצמון. קונספט הגלריה, שחוגגת בימים אלה ממש 15 שנות עשיה, החלה סביב שולחן האוכל הביתי מתוך חלום משותף ליצור רהיטים מיוחדים בעלי ערך מוסף.  

 

בני הזוג מאיה ואלכס קוגן – צילום: אבי בר

 

השלושה מגיעים מעולמות העיצוב השונים: ברזומה העשיר של יוסי עצמון ניתן למצוא עיצוב תפאורות לתיאטרון, לקולנוע ולתכניות טלווזיה שכולנה גדלנו עליהן בהן הצריף של תמרי, ריצ'רץ' ועוד רבות וטובות. מאיה, שחוותה ונשמה את עולם העיצוב מבית המשיכה באופן טבעי ללימודי עיצוב פנים. את נסיונה המקצועי היא מיישמת בחללי מטבחים הנושאים לצד ערכים פונקציונליים נדבכים של עיצוב אל מחוץ לקופסה, כך גם אלכס, שנשבה בזכות השניים בקסמי המקצוע ונשאב לחדוות היצירה. שלושתם לוקחים את התחום צעד אחד קדימה על ידי יצירת שפת עיצוב חדשנית המגבה קו אמנותי, צעיר ומרענן לסגנון הכפרה המוכר והאהוב.

 

יוסי עצמון אביה של מאיה, מעצב עם נשמה – צילום: אבי בר

 

"מכיוון שהמטבח הוא אחד האיזורים בבית שנרצה שישמש אותנו במשך שנים ארוכות, חשוב שלא להיכנע לטרנדים ומגמות חולפות ולעצבו בקו קלאסי ועל זמני שהוכיח שעומד במבחן הזמן", מסביר אלכס קוגן. " הסגנון הכפרי, שנחשב לאהוב במיוחד על הישראלים, אינו קופא על שמריו, להפך- הוא מוסיף להתפתח ולהתעדכן כך שיתאים למציאות העכשווית. בתוך קיימות סיבות רבות בגינן הסגנון מוסיף להוות את אחד המועדפים על ידי ציבור הבונים והמשפצים- זהו המראה הביתי העוטף והסנטימנטלי שעושה את שלו, ויופיו טמון דווקא בפשטותו וניכר כי ב- 2019  הוא זוכה למנעד רחב של אדפטציות וגימורים.

 

גלריית פשטות, צילום סטודיו DNA

 

לאותו סגנון כפרי נותנים השלושה פרשנות רחבה יותר, שנוגעת בעולמות תוכן חדשים, שונים ומרתקים, שאינם עונים על ההגדרה הקלאסית של עיצוב כפרי אלא סגנון כפרי צעיר יותר שיקי יותר ואומנותי יותר וזאת בזכות טכנולוגיות חדשות, פתרונות פרזול מעוצבים ומתקדמים, לצד שילובים של חומרים וצבעים. כל אלו מכניסים הרבה שיק למטבח בפרט ולחלל הציבורי בכלל והופכים את המטבח הכפרי למדוייק ואומנותי גם עבור בתים עם סגנונות אקלקטיים, מודרניים או מינימליסטיים.

 

גלריית פשטות, צילום סטודיו DNA

 

מעצבי הגלריה מקפידים לשלב בעיצוביהם פריטים ואלמנטים הלקוחים מעולמות תוכן מגוונים כמו הבניה, החלקאות והתפירה המיושמים בהרמוניה בתוצר הסופי. כך למשל פתחי איוורור ואינסטלציה, רשתות לולים ניטים ועוד. והתוצאה? מעוררת השראה. כבר ממבט ראשון בולט השימוש בחומרי גלם ייחודיים, איכותיים ויוקרתיים שהופכים את המטבחים המיוצרים בגלריה ל-One of a kind' , זאת בהתאם לצרכים המדויקים של הלקוח. החזיתות, והפרזול עשויים כולם מחומרים המותאמים למראה אותו רוצים להשיג, זאת בעבודת יד ובטכניקות מוקפדות. מתכות מסוגים שונים המשולבות במטבחים ביישומים יחודיים, מציינות התפתחות ואינטרפטציה חדשנית באופן המותאם לעולם המודרני של היום. "יש בנו געגוע לעולם של פעם, לראשוניות, ועם זאת אנחנו שואפים ליצור מטבחים פונקציונליים ואפקטיבים שצועדים עם הזמן, כך שלמעשה אנחנו עובדים עם שני עולמות מקבילים שמשתלבים לכדי יחידה אחת". מסבירה מאיה.

 

גלריית פשטות, צילום סטודיו DNA

 

בתוך כך, במטבחים משולבים חומרים בטקסטורות שונות ומשתנות בהתאם לקונספט הפרויקט ובמינון מעודן ומדויק שיוצר חמימות ומשקף את אופיים של בעלי הבית. כך, חומרים כמו אבץ, פליז, ברזל ובטון מתקיימים לצד העץ שמהווה חומר חשוב ומרכזי נוסף בתפיסת עיצוב המטבחים. "זהו תוצר של שפה שפיתחנו במסגרתה אנחנו יוצרים עיבוד מחודש של המתכות, לעיתם על ידי תהליכים כימים ואחרים" אומרת מאיה. "אנחנו דואגים לשלב את האלמנטים באופן שאינו משתלט על החלל  ובמינונים הנכונים, בכך הפרטים נראים כתכשיטים לכל דבר ומיושמים בשליטה מלאה בהתאם לצרכי ורצונות הלקוח".

 

גלריית "פשטות" – רחוב הברוש 47 מושב נווה ימין טל. 073-7599123

www.pashtut.co.il