כותרות אחרונות
Search

הסכם שותפות פורץ דרך בין "Vgarden" חברת הפודטק מקיבוץ גן שמואל לבין קבוצת "טיב טעם" .

 

 

הסכם שותפות פורץ דרך בין "Vgarden" חברת הפודטק  מקיבוץ גן שמואל לבין קמעונאית המזון הגדולה קבוצת "טיב טעם".

"Vgarden" תשיק סדרת נקניקים טבעוניים בשותפות עם "טיב טעם".

 

חברת "Vgarden" חתמה על הסכם ייצור בלעדי של תחליפי בשר כשרים עם קבוצת "טיב טעם", המרחיבה את האסטרטגיה העסקית שלה ונכנסת לתחום הייצור הכשר.

 

אילן אדוט מנכ"ל "ויגארדן" – צילום: רן דגן

 

אילן אדוט, מנכ"ל "ויגרדן": "ניסיון ומקצועיות קבוצת טיב טעם בעולמות המזון והייצור, קצב הפיתוח המואץ של מוצרי "ויגרדן" והאמון הרב שנוצר בין הצדדים, בפעילותם המשותפת, מבטיח שיתוף פעולה פורה וארוך טווח".

 

אילן אדוט, מנכ"ל ויגרדן מוסיף: "לאחר התחלת שיווק המוצרים בישראל נתרחב החל מהרבעון השלישי גם לארה"ב".

 

חברת "ויגרדן" (Vgarden), המפתחת ומשווקת מוצרי מזון טבעוניים, בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, חתמה על הסכם לייצור בלעדי בישראל עם קבוצת "טיב טעם". "ויגרדן",  המפתחת, מייצרת ומשווקת תחלפי גבינה, בשר ודגים, מבוססי צמחים, בארץ ובחו"ל, תייצר ביחד עם טיב טעם סדרת מוצרי תחליפי בשר כשרים על בסיס חלבון אפונה. במסגרת ההסכם, תסב "טיב טעם" את מפעל ש.י.אורן מעדני בשר בע"מ שרכשה בחוף שמן לכשר ובו תייצר את המוצרים, על בסיס הידע והפיתוחים הטכנולוגיים של "ויגרדן" בתחום תחליפי הבשר. בשלב הראשון תייצר "טיב טעם" פרוסות סלמי טבעוני ופרוסות פסטרמה טבעונית, שישווקו תחת מותג "Vgarden" בסניפי הרשת, כשבכוונת החברה לבחון שיתופי פעולה עם קמעונאיות המזון הכשרות בישראל.

 

סלמי טבעוני של "ויגרדן" – צילום "Sell360pro"

 

"Vgarden" מפתחת, מייצרת ומשווקת בתפוצה גלובאלית מוצרי מזון המחליפים מוצרים מן החי (טבעוניים). כיום היא החברה הישראלית היחידה שפועלת בכל קטגוריית מוצרי המזון החדשניים המחליפים מוצרים מן החי. ויגרדן מחזיקה בישראל במותג "משומשו" ומוכרת תחת המותג מנעד רחב של מוצרים ייחודיים לרבות מוצרי גבינה, דגים ובשר טבעוניים וכשרים. לפני כשנה וחצי חתמה החברה על עסקה עם לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות של בנק לאומי, אשר השקיעה בחברה כ- 55 מיליון שקל לצורך הרחבת פעילותה הבינלאומית לפני מס' חודשים הקימה החברה מפעל יצור באוסטרליה עם שותף מקומי בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון ש"ח. 

 

מפעל "משומשו" בקיבוץ גן שמואל – צילום: עמית שטראוס

 

לדברי אילן אדוט, מנכ"ל "ויגרדן", החברה רואה בשיתוף הפעולה עם קבוצת "טיב טעם" שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח שיאפשר לחברה להגדיל משמעותית את כושר הייצור של תחלפי נקניקים ומוצרים דומים ולספק את הביקושים הצפויים בארץ ובחו"ל.