כותרות אחרונות
Search

הסכם שת"פ בין חברת "גרין פרוסט פוד" בעלת מותג "מילוטל" לבין חב' "דיפלומט".

בתמונה מימין לשמאל: יינון בן ענת מנכ"ל דיפלומט ישראל, נג'ואד אגבריה בעלים מילוטל – צילום מורג ביטן

 

 

צ'יפס עם דיפלומה !

"גרין פרוסט פוד" בעלת מותג "מילוטל" שהשיקה בימים אלו מפעל חדש, חתמה הסכם עם חב' דיפלומט שתמכור ותפיץ את מוצרי הצ'יפס הקפוא בשוק המוסדי והקמעונאי.

 

חברת "גרין פרוסט פוד" בעלת מותג "מילוטל" חתמה בימים אלו הסכם עם חברת דיפלומט חברת המכירות ההפצה המובילה בישראל לשיווק מוצרי הצ'יפס הקפוא בשוק המוסדי והקמעונאי.

 

חברת "גרין פרוסט פוד" השיקה בימים אלו את המפעל החדש של החברה בהשקעה של כ-80 מיליון ₪ כשנה וחצי לאחר שהמפעל החברה נשרף כליל (עקב תקלה טכנית) .

 

צ'יפס עם דיפלומה – צילום: מורג ביטן

 

מפעל "מילוטל" הוקם בשנות ה-80 כחלק ממפעלי מילואות, ובשנת 2018 רכש איש העסקים והתעשיין ג'ואד אגבריה הבעלים חברת אר.ג'י.אם תעשיות מזון את מפעל "מילוטל" מחברת פישמן.

 

מפעל "גרין פרוסט פוד" הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים ותייצר בשלב ראשון 7 סוגי צ'יפס ומגוון של ירקות קפואים. כושר הייצור של מפעל "מילוטל" הינו כ-5,000 טון קפואים בחודש.

 

בתמונה מימין לשמאל: יינון בן ענת מנכ"ל דיפלומט ישראל, נג'ואד אגבריה בעלים מילוטל – צילום מורג ביטן

 

אבי לוי מנהל הפעילות של גרין פרוסט: "אנו שמחים לחזור לפעילות בשוק והסכם ההפצה עם חברת דיפלומט  יאפשר לחברה להתפתח ,לצמוח ולהביא בשורה חדשה לצרכן בשוק הקמעונאי והמוסדי גם יחד".