כותרות אחרונות
Search

הערוץ הראשון ישדר את העונה החמישית של סדרת הדרמה המשטרתית "המפצחת"

העונה החמישית של "המפצחת" בערוץ הראשון

הערוץ הראשון ישדר את העונה החמישית של סדרת הדרמה המשטרתית האיכותית. הסדרה היא דרמת הפשע הנצפית ביותר בצרפת ומגיעה ל- 8 מיליון צופים בכל פרק. כמו כן, הסדרה משודרת ב- 83 מדינות ברחבי העולם.

ימי חמישי ב-22:35 בערוץ הראשון וב-HD

פרק ראשון ב-28.1.16

aruz 1

הפרופיילרית המשטרתית קלואה סן לורן נקראת לסייע בפענוח המקרים התמוהים ביותר, שכן רגישותה יוצאת הדופן מסייעת בקריאת מחשבות הן של רוצחים והן של הקורבנות. ביחד עם הבלש מתיו פראק,  אחד השוטרים הטובים ביותר בפריס, השניים נמצאים בחוד החנית של המלחמה בפשע. למרות שהסדרה מתוסרטת, עלילותיה והמקרים המוצגים בה מבוססים על אירועים אמיתיים. הסדרה הינה דרמת הפשע הנצפית ביותר בצרפת ועונתה החמישית הייתה הנצפית ביותר עד כה (8 מיליון צופים, 30% share). הסדרה נמכרה ומשודרת בעשרות מדינות ברחבי העולם.
פרק 1 – האחד למען כולם

קלואה זוכה באפוטרופסות על לילי הקטנה ועוברת לדירה גדולה יותר. המובילים מביאים את הארגזים, ובאחד מהם מתגלה… זרוע-אדם שותתת דם! אט-אט מגיעות מתחנות משטרה בערים נוספות בצרפת ידיעות אודות חלקי-גופה נוספים. מי רצח? מי נרצח? מה היה המניע? חבורת החוקרים מתגייסת לפענח את התעלומה, ומגיעה אל בית מוזר ואל המשפחה המוזרה לא פחות שמתגוררת בו.

aruz 2

פרק 2 – בובה רוסית

הטלפון בתחנת משטרת פריז מצלצל. ילדה בת 11 נחטפה בידי סבה בצהרי יום. צוות החוקרים ממהר לצאת למקום, המפצחת קלואה סן לורן מפעילה את כישוריה כמתווכת, ומכאן יתגלגל הסיפור אל צעירה שגופתה מתגלה בבית, למאפיה האוקראינית ולילדה בת 11 שעברה את מאורעות צ'רנוביל ומנצלת את נכותה למעשים מפתיעים שסופם מפתיע עוד יותר.

פרק 3 – לעיני המצלמה

גופתה של מלצרית שנרצחה שולחת את צוות החוקרים בליווי הקרימינולוגית קלואה למרדף אחר הרוצח האכזרי, והפעם מצרף אליהם הבוס, למארק, צוות צילומים – צלם ועיתונאי. סכום כסף גדול שמתגלה בדירתה של הנרצחת מעורר חשדות בכיוונים שונים, החוקרים בודקים אותם בזה אחר זה וההפתעות רודפות זו את זו בקצב מסחרר.