כותרות אחרונות
Search

העתיד כבר כאן ! הכרטיס החדש של חברת "פיוז קארד" – הבית של כל כרטיסי האשראי שלכם !

 

 

העתיד כבר כאן !

הכרטיס החדש של חברת "פיוז קארד" – הבית של כל כרטיסי האשראי שלכם !

חברת "פיוז קארד" חושפת את ליין המוצרים החדש ובראשם הכרטיס המהפכני והחכם שיעשה לכם סדר בארנק או יותר נכון יאפשר לכם להשאיר את כל כרטיסי האשראי וכרטיסים אחרים שלכם  בבית.!

לראשונה נחשף גם כרטיס חכם, "FUZEX", שיאפשר תשלום בכל בית עסק באמצעות מטבעות "קריפטו".

 

מימין: רונן זכאי, קורין גדעון, גל הלפרין – צילום: קובי אליהו

 

הפרזנטורית והשותפה קורין גדעון: "פיוז קארד, פיוז קו ו-FUZEX, הם הכרטיסים של העתיד, בעוד זמן קצר נתקשה להאמין שהלכנו בארנק עם 20 כרטיסים שונים".

 

גל הלפרין, מבעלי החברה: "זהו גשר בין טכנולוגיית העבר לטכנולוגיית העתיד ופתרון אמיתי למי שמחפש כרטיסים פיזיים שיעשו לו סדר בארנק".

 

חברת "פיוז קארד" ישראל חשפה את ליין המוצרים החדשים שלה, בהם כרטיס "פיוז קארד", המאפשר לטעון לתוכו 30 כרטיסים מכל סוג שהוא. הכרטיס החדש אמור להחליף את כל כרטיסי האשראי וכרטיסים מגנטיים אחרים ולפנות לכם מקום בארנק. לצד ה"פיוז קארד", חשפה החברה עוד שני מוצרים, בהם,  תחליף ייחודי ומיוחד לכרטיס הרב קו בו ניתן יהיה לראות כל העת את היתרה שלכם וכרטיס נטען במטבעות קריפטו וירטואלים כמו ביטקוין ואחרים.

 

צילום: קובי אליהו

 

חברת "פיוז קארד" ישראל השיקה היום במסיבת עיתונאים בתל אביב,  את ליין המוצרים החדש שלה ובראשם הכרטיס המהפכני "פיוז קארד", כרטיס המאגד בתוכו את כל הכרטיסים שבארנק שלכם לכרטיס אחד. הכרטיס, פרי פיתוח של החברה הקוריאנית "BrilliantTS", הוא כרטיס בטכנלוגיה חדישה ומהיחידים בעולם, המסוגלים לאגד את כל הכרטיסים בארנק שלכם לכדי כרטיס אחד. לכרטיס החדש ניתן להכניס  עד 30 כרטיסים כמו: כרטיסי תשלום (אשראי) כרטיסי מועדון (סופר, מועדוני כושר, בריכה ועוד…) כרטיסי חבר (קופת חולים, מועדוני צרכנות), כרטיסי עובד ולמעשה כל כרטיס המכיל פס מגנטי או בר קוד. בעזרת אפליקציה יעודית וטכנלוגיה שפותחה בחברה, מוטענים הכרטיסים דרך האפליקציה שהורדה טלפון הנייד, לכרטיס ה "פיוז קארד" שברשותו ומאפשרים לבעל הכרטיס לבחור בלחיצת כפתור באיזה כרטיס להשתמש ולהציגו בקופה.

 

מימין: רונן זכאי יחד עם שותפו גל הלפרין – צילום: קובי אליהו

 

כרטיס ה "פיוז קארד", המגיע במידות של כרטיס אשראי סטנדרטי, עטוף בחומר נעים למגע, והוא עושה שימוש בטכנולוגיית דיו דיגיטלי המאפשרת לכרטיס לעבוד כחודש ללא הטענה. במידה והכרטיס הולך לאיבוד, ניתן לכבות אותו דרך הטלפון הסלולרי, כמו כן ניתן להגן עליו בסיסמה. הטענת הכרטיסים לפיוז קארד אורכת דקות אחדות ויש לבצע אותה פעם אחת בלבד עם רכישת הכרטיס או עם קבלת כרטיס אשראי/תשלום/ או אחר חדש.

 

צילום: אבי בר

 

חברת "פיוז קארד" מציעה לחברות וארגונים לרכוש עבור עובדיהם כרטיסים ממותגים בהשתתפות העובדים. 

 

מחיר הכרטיס החדש  490 ₪ והוא מוצע כעת במבצע מיוחד לראש השנה במחיר  420 ₪. חשוב לציין שמדובר ברכישה  של הכרטיס בתשלום חד פעמי (אם אפשרות לתשלומים). השימוש בכרטיס אינו כרוך בדמי תשלום חודשים או בכל תשלום נוסף כל שהוא.

 

צילום: קובי אליהו

 

הדור השני של הכרטיס, שנחשף היום, ייהנה מקישוריות קבועות שיאפשרו לקבל כרטיסים מבלי להשתמש בטלפון והוא יוצע לציבור בעוד כשנה.

 

מחקרים הראו כי כל ישראלי מחזיק ב-2.3 כרטיסי אשראי בארנקו ולפחות 10-15 כרטיסים מסוגים שונים בנוסף לכך.

 

חברת "פיוז קארד", ששמה לה למטרה לייצר כרטיסים חכמים, המתאימים למשתמשים שונים, הציגה עוד שני מוצרים המצטרפים ל"פיוז קארד" ומשלימים אותו.

 

כך זה נראה מבפנים – צילום: אבי בר

 

כרטיס הפיוז קו – פתרון חכם לתחבורה ציבורית.  באירוע הושק גם כרטיס פיוז קו המאפשר להחליף את כרטיס הרב קו הרגיל ומאפשר לראשונה לבעלי הכרטיס לראות בכל רגע כמה כסף נשאר להם טעון ופנוי לנסיעות ציבוריות ומונע מצב בו הלקוחות עולים על האוטובוס ומגלים כי נשארו עם כרטיס ריק. הכרטיס מיועד להפצה כבר בימים אלה.

 

מוצר נוסף ומעניין שהשיקה החברה היום, Fuzex, כרטיס המאפשר לראשונה לשלם ישירות לבתי עסק דרך חשבון באחד ממטבעות הבלוקצ'יין (ובהם ביטקוין והפופולרי ועוד אלפי אחרים). הכרטיס יאפשר לבעליו חיבור לחשבון הקריפטו האישי ותשלום דרכו לבתי עסק, כאילו היה חשבון בנק רגיל לכל דבר. הטכנולוגיה החדשה באה לפתור את הבעיה הקשה של מטבעות הקריפטו, שלא מאפשרים תשלום מיידי וקל לבתי עסק. בעלי הכרטיס יוכלו לשלם בעזרת מטבעות הבלוקצ'יין שלהם באופן ישיר, לכל בית עסק המכבד את כרטיסי האשראי. שוק מתפתח זה מגלגל כבר היום כ-200 מיליארד דולר ברחבי העולם וצפוי להגדיל את שוויו בצורה דרמטית. ה-FUZEX יוצע לציבור בתחילת שנת 2020 בעוד כשלושה חודשים.

 

גל הלפרין – צילום: קובי אליהו

 

גל הלפרין, מבעלי חברת FUZE Card ישראל: "שורת המוצרים שלנו, בראשם הכרטיס החכם פיוז קארד, הוא גשר בין טכנלוגיית העבר לטכנולוגיית העתיד. נכונו לנו עוד שנים ארוכות עד לבשלות אופציות התשלום באפשרות הטלפון ועד אז אנו זקוקים לפתרון שיעשה סדר בארנק, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ויאפשר לנו להמשיך ולהחזיק כרטיס פיזי. פיוז קארד ועימם פיוז קו ו-FUZEX לכשיושקו, עושים סדר אמיתי בארנק ומתאים לנשים וגברים מכל גיל ומכל שכבה. אנו כבר רואים היענות חזקה של הציבור הישראלי שחובב טכנולוגיה וחדשנות ובטוחים שהשימוש במוצר ילך ויתרחב בצורה משמעותית , זאת תוך צפי לכיבוש נתח שוק גדול כנגזרת מעבודה המבוצעת הן מול השוק הפרטי והן מול השוק המוסדי".

 

קורין גדעון – צילום: קובי אליהו

 

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון, פרזנטורית ושותפה בחברה: פיוז קארד הוא פתרון פשוט וכשמשתמשים בו מתקשים להאמין שהלכנו בעבר עם עשרות כרטיסים בארנק במקום לאגד את הכל בכרטיס אחד נוח ונגיש. פיוז קו ו-FUZEX פונים גם הם כמוצרים משלימים ליתרת הקהל, לאנשי הבלוקצ'יין ולקהל העצום שצורך תחבורה ציבורית ומחפש פתרון טכנולוגי ונוח לתשלום על גבי האוטובוסים. הצטרפתי לא רק כפרזנטורית אלא גם כשותפה לחברה כיוון שאני רואה במוצרים שלה שירות אמיתי לציבור ומאמינה שלחברה עתיד מרשים בזכות המוצרים המהפכניים שהיא מציגה".

 

ניתן לרכוש את הכרטיס באתר החברה בכתובת WWW.FUZECARD.CO.IL.