כותרות אחרונות
Search

הפועל לב ירושלים חתמה עם לבנת פורן על הסכם חסות ראשית לעונה הקרובה.

מימין: הדס זאבי,  ד"ר נטע אבוגוב, לבנת פורן – צילום: מי-טל פוגל

 

הפועל לב ירושלים חתמה עם לבנת פורן על הסכם חסות ראשית לעונה הקרובה.

הפועל לב ירושלים, מחזיקת גביע המדינה כדורסל נשים, הודיעה על כך שחתמה עם חברת "לבנת פורן" הסכם כנותנת החסות הראשית לקבוצה לעונה הקרובה ומעתה תקרא הקבוצה הפועל לבנת פורן לב ירושלים. לוגו החברה יופיע על חזית המדים.

 

חברת לבנת פורן היא החברה המובילה בישראל בתחום מימוש הזכויות הרפואיות. מטרתה לתת מענה לציבור גדול של אזרחים הזקוקים לסיוע בתהליך מימוש זכויותיהם הרפואיות אל מול רשויות המדינה והמוסדות השונים. חברת לבנת פורן דוגלת בערכים של גיוון תעסוקתי, קידום נשים ועשייה חברתית משמעותית.

 

יו"ר החברה לבנת פורן: "כחברה מובילה בתחומה, החיבור למועדון הכדורסל הוא טבעי, שכן הוא משקף את ערכי החברה – עשייה חברתית, קידום נשים, שאיפה למצוינות, תרומה לקהילה ועידוד אורח חיים בריא. הלב שנמצא בלוגו של החברה ושל הקבוצה מבטא את ערכי הליבה המשותפים שלנו : מחויבות לא.נשים ושאיפה להעצמת נשים מכל המגזרים."

 

הדס זאבי, מנכ"לית החברה: "כחברה עם תמהיל של כ-90% נשים, אנחנו רואות זכות גדולה לתמוך במיזם שמקדם נשים ומנוהל על ידי נשים. השותפות עם 'הפועל  לב ירושלים' מחזקת את המחויבות שלנו להעצמת נשים, לתרומה לזולת ולהשתתפות פעילה בקהילה."

 

ד״ר נטע אבוגוב, יו"רית הפועל לב ירושלים: "חברת לבנת פורן היא החברה המובילה בארץ בתחומה ואני מברכת על השותפות האמיצה שנוצרה. מצאנו שותפה טבעית החולקת איתנו את אותם ערכים של סטנדרטים גבוהים, חדשנות, העצמה נשית, ומצוינות בתחומה כמו גם מחויבות חזקה לתרומה לקהילה. לבנת פורן מוכיחה שהיא לא רק חברה מובילה במשק אלא גם מובילה ותומכת באופן אקטיבי לשינוי חברתי אמיתי באמצעות תמיכה בספורט נשים".

 

מימין: הדס זאבי,  ד"ר נטע אבוגוב, לבנת פורן – צילום: מי-טל פוגל

 

במסגרת החסות תשתתף חברת לבנת פורן באירועים ובהשקות שיתקיימו במהלך העונה ותאפשר גם לעובדות ועובדי החברה לקחת חלק בפרויקטים קהילתיים, התנדבויות.

 

החסות הראשית של לבנת פורן היא תוספת משמעותית ומרכזית לנותני חסויות נוספים של הקבוצה הירושלמית: א.ל.מ. אלדן, ארומה, יקבי ירושלים והקרן לירושלים.

 

אודות מועדון הפועל ירושלים כדורסל נשים:

הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים הכולל כ700 שחקניות ( 25 קבוצות בבתי ספר- כ350 שחקניות, 8 קבוצות נשים- כ100 שחקניות, 40 שחקניות עם מוגבלויות, 50 שחקניות חרדיות, ו 70 שחקניות מהמגזר הערבי).הפועל לב ירושלים הוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועלת בחוות הנוער הציוני בירושלים.  הצוות המקצועי של המועדון מורכב מנשים כולל היו"רית, המייסדות, המאמנת, המנהלות ועוד. קבוצת הנשים היא מחזיקת גביע המדינה וסגנית אלופת המדינה.

 

המועדון קם במטרה לבנות פלטפורמה חינוכית, ערכית  ומקצועית לקידום הספורט והעצמת נשים בירושלים וסביבתה. החזון הוא לקדם ילדות, נערות ונשים מכל הגילאים, הרקעים והדתות בעבודה קהילתית, תוך חינוך למצוינות ויצירת ערך בקרב כלל האוכלוסיות ולהציב את ירושלים עיר מובילה בכדורסל הנשים בישראל ומחוצה לו. המועדון פועל במודל הוליסטי. כל ילדה, נערה ואישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו…