כותרות אחרונות
Search

הפיליפינים, הפנינה של המזרח הרחוק, זכתה בשני פרסים יוקרתיים של ארגון התיירות העולמי "WTA".

 צילום: באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק.

 

 

הפיליפינים, הפנינה של המזרח הרחוק, זכתה בשני פרסים יוקרתיים של ארגון התיירות העולמי "WTA".

ארץ האיים כבשה את המקום הראשון כיעד המוביל ביבשת אסיה בקטגוריה של חופים קסומים וכן בקטגוריה של היעד המוביל ביבשת אסיה בקטגוריה של אתרי צלילה

 

האי שיארגאו, שנחשב לבירת גלישת הגלים של הפיליפינים, קטף את המקום הראשון ביבשת אסיה כיעד מספר אחד לשנת 2021 על ידי קוראי מגזין התיירות היוקרתי, קונדה נאסט טראבלר. האי פאלאוואן ובורקאי זכו במקום השלישי והשמיני.

 

בתוך כך, שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, הכריזה כי הפיליפינים תארח בחודש מרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות העולמית מעשרות רבות של מדינות מרחבי העולם, לרבות מישראל, ובהשתתפות נציגים בכירים של 100 החברות הגדולות והבולטות בעולם בתחום התיירות.

 

הפיליפינים, הפנינה של המזרח הרחוק, זכתה בימים אלה בשני פרסים יוקרתיים של ארגון התיירות העולמי :(WTA) ארץ האיים כבשה את המקום הראשון כיעד המוביל ביבשת אסיה בקטגוריה של חופים קסומים וכן בקטגוריה של היעד המוביל ביבשת אסיה בקטגוריה של אתרי צלילה.

 

צילום: באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק.

 

הזכייה הזו מצטרפת לבחירה באי שיארגאו, שנחשב לבירת גלישת הגלים של הפיליפינים, כיעד מספר אחד ביבשת אסיה לשנת 2021 על ידי קוראי מגזין התיירות היוקרתי, קונדה נאסט טראבלר. האי פאלאוואן ובורקאי זכו במקום השלישי והשמיני.

 

הבחירה נעשתה על ידי 800 אלף קוראי המגזין היוקרתי מרחבי העולם. בדרך לזכייה גבר האי שיארגאו על איים בולטים ביבשת אסיה כגון: איי Raja Ampat באינדונזיה והאיים בתאילנד: קופיפי (מקום תשיעי) ופוקט (מקום עשירי). שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, ציינה כי הזכיות היוקרתיות מחזקות את התיירות לפיליפינים ואת הקמפיין העולמי לקידום התיירות לפיליפינים לכשתחודש תנועת התיירות הבינלאומית לארץ האיים האקזוטית.  

 

בתוך כך הכריזה שרת התיירות כי הפיליפינים תארח בחודש מרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות יותר מ- 800 נציגים מרחבי העולם המייצגים את החברות הגדולות והבולטות ביותר בתעשיית התיירות העולמית. בהם בכירים מחברות תעופה, ריזורטים, בתי מלון, סיטונאי תיירות וסוכני נסיעות וכן בכירים מהסקטור הממשלתי, כל זאת במטרה להעלות את המודעות לקידום תעשיית התיירות העולמית וקידום הכלכלה העולמית. בוועידה ניתן ייצוג מכובד למנכ"לים, נשיאים ונציגים בכירים של 100 החברות הגדולות בעולם בתחום התיירות. כמו כן, תינתן במה למאות אתרי תיירות מרחבי העולם.