כותרות אחרונות
Search

הצלחה לניסוי של "ביו-מילק", תוצרי החלב של "ביו-מילק" כוללים את הרכיבים העיקריים ליצירת חלב.

תמונה חינמית באדיבות:  Couleur מ- Pixabay 

 

"פנטזי נטוורק" מדווחת על הצלחה בניסוי לקראת השלמת אבן דרך ראשונה!

מעבדה חיצונית בלתי תלוי אישרה את הצלחת הניסוי של ביו-מילק וקבעה כי תוצרי החלב של ביו-מילק כללו את הרכיבים העיקריים ליצירת חלב.

 

רמת גן, 31 בינואר 2021, חברת "פנטזי נטוורק בע"מ" הנמצאת לקראת השלמת מיזוגה (100%) של חברת "ביו-מילק בע"מ" במהלך הימים הקרובים, מודיעה כי "ביו-מילק" קיבלה תוצאות חיוביות לניסוי שערכה, בבדיקת מעבדה בלתי תלויה שבחנה את תוצרי הניסוי של "ביו-מילק".

 

כזכור, במהלך חודש דצמבר 2020, דיווחה "ביו-מילק" על השלמה בהצלחה של ניסוי להגברת יעילות הפרשת רכיבי חלב ע"י התאים האחראיים לכך במערכות שפותחו בחברה. ממצאי המעבדה החיצונית קבעו כי תוצרי החלב של ביו-מילק, כוללים את הרכיבים העיקרים הבאים של החלב: חלבוני חלב, סוכר חלב (לקטוז) ושומן חלב הכולל טרגילצרידים ורכיבי MFGM.

 

לאור התוצאות, בכוונת "ביו-מילק" להמשיך לביצוע ניסוי רחב, אשר תוצריו יועברו לבחינת מעבדה בלתי תלויה חיצונית. תוצאות אלו יאושרו על ידי הוועדה הבלתי תלויה של החברה, ויאפשרו, ככל שיתקבלו בהצלחה, לעמוד באבן הדרך הראשונה במסגרת עסקת המיזוג עם פנטזי נטוורק, תוך הקדמת לוחות הזמנים שנקבעו ע"י החברה להתקדמות הפיתוח.

 

תמונה חינמית באדיבות:  Couleur מ- Pixabay 

 

להערכת "ביו-מילק", תוצאות הניסוי, אשר מהוות אישוש לפריצת הדרך הטכנולוגית של החברה וליכולת ייחודית לייצר חלב אמיתי ללא שימוש בבעלי חיים וכן חלב אם אנושי, עשוית לאפשר לביו-מילק להוביל לשיתופי פעולה עם תעשיית החלב המסורתית. למיטב ידיעת ביו-מילק רכיבי החלב אשר ביכולת החברה לייצר, נדרשים לתעשייה לצורך יצור מוצרים מבוססי חלב.

 

בכוונת ביו מילק להתקדם לטובת פיתוח מואץ של תוצריה הכוללים חלב מתאי בקר (פרה, נאקות, עיזים, כבשים) וכן חלב אם (אנושי).

 

ד"ר נורית ארגוב-ארגמן, מייסדת וסמנכ"לית טכנולוגיות ראשית: "ממצאים אלו מצביעים על נוכחות רכיבי החלב העיקריים במדיום הגידול של התאים, מבלי שהוכנסו אליו על ידינו. כלומר, בדומה למה שקורה בבלוטת החלב בבעל החיים השלם, התאים מסוגלים לקחת את אבני הבניין התזונתיות ולהפוך אותם לחלב."

 

אודות חברת ביומילק:

"ביו מילק" מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב מתורבת, קרי ייצור חלב אמיתי ללא חליבה של פרה. כמו כן, החברה מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב אם מתורבת ומפתחת טכנולוגיה לייצור אוליגוסכרידים מחלב אם (HMO) במיקרואורגניזמים מהונדסים. ביו-מילק, מחזיקה בזכות שימוש בקניין הרוחני, מזרוע המסחור של האוניברסיטה העברית, של תוצרי מחקר בן 10 שנים של פרופ' נורית ארגוב-ארגמן, אשר הינה אחת ממייסדי החברה. כמו כן, במסגרת רישיון שבו התקשרה ביו-מילק, הוקנו לה הזכויות בפיתוח רכיב HMO, בפרויקט מחקרי של פרופ' מגי לוי, אשר נמנית גם היא עם מייסדי החברה ומשמשת כחוקרת בכירה ויועצת בביו-מילק.