כותרות אחרונות
Search

הקלף האישי של ברק יצחקי כוכב מכבי ת"א בכדורגל מבוקש במיוחד בקלפים של ליגת האלופות

מסי, רונאלדו, מוריאנו וברק יצחקי

ברק יצחקי חלוץ מכבי ת"א –הקלף האישי המבוקש במיוחד בקלפי ליגת האלופות. אמנם מכבי ת"א הודחה מליגת האלופות אבל מתברר שבמשחק הקלפים של ליגת האלופות יש ביקוש רב לקלף האישי של ברק יצחקי והוא מתקרב לביקוש של כלפי כדורגלני העל בהם מסי ורנאלדו.

השבוע התבשר ברק יצחקי כוכב מכבי תל אביב בכדורגל כי הקלף האישי שלו בחתימת ידו, מבוקש מאוד בקרב אספני הקלפים של כוכבי ליגת האלופות. ברק יצחקי שמתכונן לקראת החתונה עם בת זוגו ספיר יודשקין.  (ל-16.5.16). היה נרגש מאד בעת קבלת ההודעה.

פלפוט הינה הנציגה הרשמית והבלעדית של ליגת האלופות בישראל ורכשה את הזכיון מענקית האיסוף הבינלאומית-topps שקבלה הזכיון מהתאחדות הכדורגל האירופית UEFA  .

baraki 1

קלפי ליגת האלופות מבית "פלפוט" קשיחים ומהודרים עם קבוצות הכדורגל הטובות בעולם והשחקנים הטובים בעולם בהם: ארסנל, צ'לסי, אתלטיקו מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד. והשחקנים הבולטים: ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי וזלאטן איברהימוביץ. גרסאות חתומות של כרטיסי בסיס עם חתימת השחקנים.

במהלך הליגה הילדים משלימים את האוסף וזוכים כל שבוע בפרסים יקרי ערך:

  • כרטיסי טיסה וכניסה למשחקים בליגה בחו"ל למשחקים של:

    שמינית הגמר

    הגמר הגדול

    קונסולות פלייסטישן

    סמארטפונים של סוני אקספריה

    מגוון מוצרים של אדידס

איך ניתן להשתתף בהגרלה? לעקוב אחר ההנחיות בעמוד הפייסבוק "מאץ' אטקס ליגת האלופות – Match Attax" בו יפורסמו הקלפים שייש לאסוף בכל שלב. הקלפים שיאספו ע"פ ההנחיות ישלחו למשרדי פלפוט ע"פ לוח המועדים שיפורסם.

ההגרלה תתבצע ע"פ חוק בפיקוח רואה חשבון בקרב הילדים שעמדו בכל התנאים.

להשיג בחנויות ורשתות הספרים, ציוד משרדי וקיוסקים ברחבי הארץ.