רמי לוי משיק את קמפיין יום העצמאות – צילום יח"צ
הקמפיין של רמי לוי ליום העצמאות – "הסל של המדינה".!
רמי לוי עלה בימים אלו עם קמפיין במיוחד בפריסה ארצית של כ- 1,500 שלטי חוצות בהם יופיעו צילומים אוטנטיים של לקוחות הרשת עם סל הקניות הורוד בלוקשניים שונים בכל רחבי הארץ.
הסל של המדינה חוצה את כל שכבות האוכלוסייה במדינת ישראל.
בימים אלו רמי לוי משיק קמפיין ייחודי לקראת יום העצמאות בסלוגן "הסל של המדינה".
הקמפיין כולל כ- 1,500 שלטי חוצות, בהם יש כ- 20 צילומים אוטנטיים שצולמו במשך למעלה מחודש בכל רחבי הארץ ע"י צלמת הרחוב אלכס פרפורי בהם מופיעים לקוחות הרשת עם סל קניות בלוקשנים שונים כגון: חוף הים, שכונה חרדית בירושלים, מגרשי ספורט, מדרחוב ועוד…
רשת רמי לוי שיווק השקמה מציעה ללקוחות את הסל הזול במדינה משנת 1976 ולכבוד יום העצמאות הקרב ובא רמי לוי מציגים את "הסל של המדינה" על כל גווני האוכלוסיה בארץ ישראל.
רמי לוי: החלטה הייתה לצאת לקראת יום העצמאות בקמפיין שילוט חוצות גדול שבוא יככבו תושבי המדינה עם סל הקניות של המדינה ולאחל לעם ישראל חג אחדות שמח.