כותרות אחרונות
Search

הריח האהוב של המותג "תינוקלין" עכשיו גם במרכך הכביסה !

הריח האהוב עכשיו גם במרכך הכביסה !

מותג תינוקלין משיק: שני מרככי כביסה בניחוחות עדינים ומלטפים.

מרככי הכביסה החדשים בעלי אותם תווי ריח עדינים של אבקת הכביסה תינוקלין, כמו כן שני מרככי הכביסה הינם מרככים מרוכזים השומרים על הריח לאורך זמן.

 

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג  "תינוקלין", משיקה לראשונה שני מרככי כביסה  חדשים של המותג הוותיק והמוביל בתחום אבקות הכביסה לתינוקות בישראל. 

 

המרככים החדשים של תינוקלין  הינם מרככים מרוכזים המאפשרים הן שימוש בכמות מעטה בלבד מהנוזל והן שמירה על הניחוח העדין של הכביסה לאורך זמן. שניהם מהווים מוצר משלים לאבקת הכביסה תינוקלין המועדפת על הצרכנים בשל  איכותה ובשל הניחוח האהוב המיוחד רק לה.  

 

צילום: עמית שטראוס

 

מרככי הכביסה החדשים מאופיינים בתווי הריח המוכרים והאהובים של אבקת  הכביסה תינוקלין והם  בעלי ניחוח עדין ומלטף הנשמר בבגדי התינוק לאורך זמן. הם מוצעים בשני סוגים:

 

מרכך כביסה תינוקלין FRESH & GENTLE – בעל ניחוח עדין, פרחוני וארומטי, המעניק רעננות ורכות לבגדי התינוק.

 

מרכך כביסה תינוקלין HYPOALLERGENIC – מותאם במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש הדורש טיפול מיוחד בבגדיהם, בעל ניחוח מלטף, פרחוני, מתקתק ופירותי.

 

 מחיר והיכן ניתן להשיג: את מרככי הכביסה החדשים של תינוקלין, כמו גם את אבקת הכביסה המוכרת והמובילה, ניתן להשיג ברשתות השיווק, במחיר מומלץ של  19.90 ₪ למיכל של 1 ליטר.  

 

צילום: עמית שטראוס

 

מותג תינוקלין משווק בישראל על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים, מזון ועוד. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.