כותרות אחרונות
Search

השבוע התקיים טקס סיום מלא השראה של מחזור קיץ 2024 ב"ליגה"- בית הספר למאמנים ומדריכים בספורט גבעת ושינגטון.

בתמונה מימין: שילה כץ – מנכ"ל קרית החינוך גבעת ושינגטון, דני ברגר – מנהל בית הספר ליגה, מנחם קלמנזון – חתן פרס ישראל, לאה אזולאי – מנהלת היחידה ללימודי חוץ.
צילום באדיבות: דוברות גבעת וושינגטון

 

השבוע התקיים טקס סיום מלא השראה של מחזור קיץ 2024 ב"ליגה"- בית הספר למאמנים ומדריכים בספורט גבעת ושינגטון.

למעלה מ- 160 ספורטאים מכל רחבי הארץ הוסמכו בקיץ האחרון למדריכי ספורט מקצועיים.

אורח הכבוד של הטקס היה מנחם קלמנזון חתן פרס ישראל לשנת תשפ"ד בתחום תקומה – גבורה והצלה, שעם פרוץ מתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023 יצא יחד עם אחיו לסייע לתושבי עוטף עזה ולהציל את חייהם.

ביום ראשון, 22.9.2024, יתקיים בגבעת ושינגטון יום פתוח אחרון לרישום לקורסים הדרכה ואימון במגוון ענפי הספורט שנה"ל החדשה. לפרטים היכנסו: https://washington.org.il/liga/

 

אורח הכבוד של הטקס היה מנחם קלמנזון חתן פרס ישראל לשנת תשפ"ד בתחום תקומה – גבורה והצלה, שעם פרוץ מתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023 יצא יחד עם אחיו לסייע לתושבי עוטף עזה ולהציל את חייהם. הרצאתו המרגשת והמרתקת העניקה השראה גדולה לכל המשתתפים-  מדריכי ומדריכות הספורט החדשים.

 

חתן פרס ישראל, מנחם קלמנזון בבית הספר 'ליגה' גבעת ושינגטון: "אני קורא לאנשי ההוראה וההדרכה, המשיכו לחנך את התלמידים לערבות הדדית- זהו כוחו הייחודי של העם שלנו"

 

"בישראל, ב-7 באוקטובר, כל המדינה הייתה על הרגליים. הערבות ההדדית של העם המיוחד שלנו לא קיימת באף מקום בעולם. לצד הכאב, יש בי גם שמחה גדולה על שזכיתי להיות חלק מפעילות החילוץ וההצלה, מהתרומה ומהערבות ההדדית של העם הזה במלוא תפארתה. אני קורא לאנשי ההוראה וההדרכה, המשיכו לחנך ולהדריך את התלמידים לערבות הדדית- זהו הכח הייחודי של העם שלנו" אמר מנחם קלמנזון, חתן פרס ישראל.

בטקס השתתפו: מנחם קלמנזון- חתן פרס ישראל, רועי ברקוביץ מנהל האגף להכשרת מאמנים מינהל הספורט, שילה כץ- מנכ"ל קרית החינוך גבעת ושינגטון, לאה אזולאי- מנהלת היחידה ללימודי חוץ, דני ברגר- מנהל בית הספר ליגה, רכזי הקורסים, סגל מקצועי ומנהלי וחניכי הקורסים בענפים השונים.

 

בתמונה מימין: שילה כץ – מנכ"ל קרית החינוך גבעת ושינגטון, דני ברגר – מנהל בית הספר ליגה, מנחם קלמנזון – חתן פרס ישראל, לאה אזולאי – מנהלת היחידה ללימודי חוץ. – צילום באדיבות דוברות גבעת וושינגטון

 

כלל המשתתפים קיבלו תעודת הסמכה מטעם מינהל הספורט במשרד הספורט ומטעם היחידה ללימודי חוץ של גבעת ושינגטון.

 

במהלך חודשי הקיץ התקיימו בגבעת ושינגטון קורסי הדרכה מושקעים ואינטנסיביים במיוחד להכשרת מדריכי ספורט במגוון ענפים: כדורגל, כדורסל, אופני שטח, שחייה, מדריכי חדר כושר, ג'ודו, התעמלות ספורטיבית, התעמלות אמנותית ועוד…

 

הלימודים, שהועברו על ידי מיטב המרצים בארץ, תוכננו במתכונת מרוכזת ונמשכו כ- 5 שבועות בלבד בתנאי פנימייה נוחים ובקמפוס רחב ידיים המצויד במגרשי ומתקני ספורט, מעבדות, חדרי מחשבים, ספרייה ועוד…

 

דני ברגר, מנהל בית הספר "ליגה" גבעת ושינגטון:"אנו שמחים לראות ספורטאים בגילאים שונים ומכל רחבי הארץ מגיעים לממש את כישרונם כל אחד בתחומו. אני מודה למנחם על דבריו מעוררי ההשראה ואני בטוח שהם חלחלו ללבבות של המדריכים החדשים. בחרנו מרצים מנוסים ברמה הגבוהה ביותר כדי להנחיל את הידע והמיומנויות באופן אינטנסיבי ומקצועי המאפשר התמקדות בתוכן הקורס ומספק כלים פרקטיים להעברה הלאה".

 

שילה כץ, מנכ"ל קרית החינוך גבעת ושינגטון: "אני מודה לחתן פרס ישראל מנחם קלמנזון על ההשראה שהרעיף על כולנו. לימודי התעודה בבית הספר "ליגה" לא רק מעניקים לבוגרות ולבוגרים יתרונות בקבלה לעבודה וקרש קפיצה להכשרה מקצועית בספורט התחרותי והעממי, אלא מעניקים השראה גדולה למדריכי דור העתיד, כדי שידריכו מתוך תחושת שליחות וערכים חשובים". אני מאחל לכל הספורטאים  מסיימי הקורסים הצלחה בהובלת דור העתיד לספורט לבריאות ולערכים".

 

בנובמבר הקרוב ייפתחו בבית הספר "ליגה" קורסי המדריכים השנתיים במגוון ענפים רחב יותר: כדורסל כדורגל טניס בדמינטון, התעמלות ספורטיבית, כושר גופני ובריאות – חדר כושר, אירובי דאנס, פילאטיס, אתלטיקה קלה, שחיה, ג'ודו , קרב מגע, ריקודי עםועוד. בנוסף, ייפתחו ב"ליגה" גם לימודים מתקדמים לתעודת מאמן.

 

ביום ראשון, 22.9.2024, יתקיים בגבעת ושינגטון יום פתוח אחרון לרישום לקורסים הדרכה ואימון במגוון ענפי הספורט שנה"ל החדשה. לפרטים היכנסו: https://washington.org.il/liga/