כותרות אחרונות
Search

השיער שלכן צבוע? – כך תשמרו עליו בימי הקיץ החמים.

מחליק השיער dyson corrale – צילום: יח"צ "דייסון" 

 

השיער שלכן  צבוע? – כך תשמרו עליו בימי הקיץ החמים.

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לעשות שינוי בצבע השיער כך שיתאים יותר לעונת הקיץ ויהיה טרנדי ומלא סטייל. לפני שאת בוחרת את צבע השיער הקיצי והמושלם עבורך, חשוב שתדעי שצבע השיער עלול לדהות עם הזמן מכמה סיבות ובהן חפיפות מרובות, חשיפה לקרני השמש וכן שימוש בחום של מכשירי עיצוב השיער השונים.

 

אם את מרבה להשתמש במחליק שיער, חשוב שתדעי שלחום קיצוני יש השפעה רבה על צבע השיער. ככל שנעשה שימוש בטמפרטורה גבוהה יותר, מולקולות צבע השיער עלולות להיהרס ולגרום לדהיית הצבע. לכן, מומלץ להשתמש במכשירים שלא עושים שימוש בחום קיצוני בכדי למזער את הנזק לשיער ככל שניתן.

 

אז בכדי שנשמור על צבע שיער בוהק ודומיננטי בעונת הקיץ הקרובה, צוות מדעני השיער של Dyson  מדגישים את כל מה שחשוב לדעת בכדי שתשמרי גם על צבע השיער שלך לאורך זמן וגם על בריאותו:

 

מחליק השיער dyson corrale – צילום: יח"צ "דייסון" 

 

שימוש במכשירי עיצוב שיער ללא חום קיצוני – לטמפרטורת החום של מכשירים לעיצוב שיער יש בהחלט השפעה על דהיית צבע שיער. שימוש בחום מוגבר, עלול לפגוע בשכבה החיצונית של השיער ולדהיית הצבע באופן משמעותי יותר! מומלץ להיעזר במכשירים ייעודיים העושים שימוש בחום מבוקר, כדוגמת מחליק השיער  ,Dyson Corraleעם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. השילוב של הפלטות הגמישות ובקרת חום חכמה מפחית את דהיית צבע השיער הנגרמת משימוש בחום קיצוני.

 

סוג צבע השיער – חשוב להבחין בין צבע שיער קבוע לשטיפה. כשמדובר בצבע לשיער, הצבע חודר לשערה ואינו יורד , אך כן דוהה עם הזמן. כשמדובר בשטיפה, היא עוטפת את השערה בלבד ונשטפת עם כל חפיפה עד שנעלמת לגמרי.

 

בחירת הצבע – ישנם צבעים מסוימים כגון אדום, שנוטים לדהות מהר יותר מכיוון שמולקולות הצבע שלהם גדולות יותר ביחס למולקולות צבע אחרות.

 

תדירות שטיפת השיער – חפיפה יומיומית של השיער עלולה לגרום לצבע השיער לדהות. ככל שחופפים  יותר את השיער, מולקולות הצבע נשטפות בהדרגה מהשיער וגורמות  לצבע השיער לדהות.

 

חשיפה לקרני השמש – קרני ה- UV והשמש הוכחו כמחלישות את מולקולות הצבע שנוצרו במהלך תהליך הצביעה ועלולות לגרום לדהייה של הצבע. כדי למנוע את שינוי ודהיית הצבע, יש לחפוף במוצרים המכילים מסנני קרינת  .UV

 

ניתן להשיג את מחליק השיער ,Dyson Corrale  באתר: dyson.co.il ובחנויות הנבחרות. מחיר: 2,099 שקלים
שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח על-ידי היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ. סחר.