צילום: אבי בר
השקה ספורטיבית – אורבנית !
חברי מועדון יגואר נפגשו בבוקר יום שישי כדי לקחת חלק בהשקת הדגם החדש יגואר E-PACE, הכולל חבילת אבזור המיועד לקהל הישראלי.
האירוע נערך באולם התצוגה של יגואר בהרצלייה פיתוח ונפתח בארוחת בוקר שהוגשה לצלילי צ'יל רגועים, כיאה למותג יוקרה.
לאחר מינגלינג וארוחת בוקר מפנקת, חשפו בכירי חברת "המזרח", יבואני מותג היוקרה "יגואר", בראשם: דני עייני – יו"ר החברה, רמי וקסמן – סמנכ"ל השיווק וליאן כהן – מנהלת המותג, את הדגם המיוחד E-PACE עם חבילת האבזור הייחודית לישראל.
רמי וקסמן שפתח את האירוע אמר: "יגואר מסיימת שנת שיא במכירות המותג בישראל עם למעלה מ 160 רכבים שנמכרו ב 2019 שאותם מובילים ה – I-PACE החשמלית והE-PACE. ה E-PACE, בולט מאד בסגמנט שלו בזכות המנוע החזק, הביצועים והיכולות הדינמיות שלו. זו הסיבה שהחלטנו לתרגם את האלמנטים החווייתיים והספורטיביים אשר חווים בנהיגה, לחבילה עיצוב ספורטיבית. החבילה הזו משדרת החוצה את כל היסודות של היגואר ברכב ואני צופה לה הצלחה רבה."
עוד הוסיף וקסמן: "אנו חווים את הכניסה של יגואר וההתקדמות של המותג בשוק בכל ההיבטים, הן במכירות, הן בפעילויות המועדון החדש והן בתחום מחירי היד השנייה. אנו מצפים ומאמינים שבשנת 2020 יגואר תחצה את רף 200 הרכבים ותגיע ל 240 רכבים בשנה זו."
האירוע נחתם בנהיגה חווייתית של האורחים על הדגם החדש, הראשון שזכה: איש העסקים גדי אירם מרישפון.