כותרות אחרונות
Search

התעשייה הדיגיטלית: אתר הגיוס לתעשיית התוכן וההפקות פותח את לוח משרות ומקצועני הדיגיטל הגדול בישראל !

התעשייה הדיגיטלית: אתר הגיוס לתעשיית התוכן וההפקות פותח את לוח משרות ומקצועני הדיגיטל הגדול בישראל.

⇐ אנשי תוכן דיגיטלי, UX, שיווק דיגיטלי, סושיאל, לוח דרושים ומקצוענים חדש מוקדש לכם !

⇐ הלוח החדש זמין בכתובת https://www.taasiya.co.il/jobs/?digital=1

 

צילום: פרטי

 

תעשיה.קום, אתר הגיוס הגדול ביותר בישראל לתעשיית הטלוויזיה, תוכן, קריאייטיב והפקות פותח את לוח הדיגיטל הגדול ביותר בישראל. הלוח מציג כבר היום מגוון של אנשי מקצוע ויוצרים בתחום ומאידך מעסיקים וחברות בתחום המחפשות עובדים ופרילאנסרים. לוח הדיגיטל הושק עם אלפי מקצוענים בתחום ומאות הצעות עבודה בתחומי התוכן הדיגיטלי, UX, שיווק דיגיטלי, ניהול ערוצי סושיאל, פיתוח משחקים ופיתוח אפליקציות.

 

צילום: פרטי

 

גלי מאירי, מייסדת אתר תעשיה.קום, מסבירה על הצעד אותו עשתה: "כשעלינו לאויר בשנת 2006, עוד לא היו סמארטפונים, הוייפיי היה בחיתולים ופייסבוק היה רק בהארוורד. תעשיית ההפקות הייתה התעשייה הכי מגניבה להשתייך אליה והתמלאנו באנשי טלויזיה, פרסום, קולנוע ותקשורת, המהווים עד היום את השדרה המרכזית של התחום. אבל השחקנים החדשים הגיעו ולכל מה שקשור להפקות יש היום גם בבואה דיגיטלית – פרסום בדיגיטל, וידאו לרשת ולאתרים, ניהול רשתות חברתיות, עריכת תכנים לאינטרנט ומה לא. אנחנו בתעשייה מבינים שהם שייכים לתחום אחד. לכן, הבאנו אותם לאתר אחד. ללוח אחד".

 

צילום: פרטי

 

התעשייה היא אתר הגיוס הוותיק בישראל לתחום התוכן, ההפקות והקריאיטיב. לתעשייה למעלה מ- 95,000 לקוחות המהווים את השדרה המרכזית של תעשיית התוכן בישראל. בין המגייסים בתעשייה ניתן למצוא את חברת החדשות, ערוץ 10, רשת, קשת, גלובס, קבוצת ידיעות אחרונות, חברות טכנולוגיה מובילות, כל משרדי הפרסום הגדולים והבינוניים ולמעשה כמעט כל גופי התקשורת בישראל.