כותרות אחרונות
Search

זירוקס משיקה את ה- iGen®5 ומשדרגת את שוק מכונות הדפוס הדיגיטליות

זירוקס משיקה את ה-  iGen®ומשדרגת את שוק מכונות הדפוס הדיגיטליות לצבעוני ורווחי יותר

לפי התחזיות של InfoTrends שוק ההדפסה הדיגיטלי העולמי יצמח ב- 45% עד 2018

זירוקס משיקה את iGen®5, מכונה חדשה בעלת טכנולוגיה שמקדמת את שוק מכונות הדפוס הדיגיטליות לרמה חדשה והופכת אותו לצבעוני ורווחי יותר, בין החידושים: יחידת צבע יסוד חמישי – נוסף על ארבעת צבעי היסוד הקיימים היום (CMYK), אופציות לבחירת תצורת ההדפסה וקיצור זמן ההמתנה להדפסה.

לפי התחזיות של InfoTrends, שוק ההדפסה הדיגיטלי העולמי יתרחב מ- 60 מיליארד דפים היום ל- 87 מיליארד דפים ב-2018, כלומר קיימת הזדמנות צמיחה משמעותית עבור ספקי שירותי הדפסה. אלפי משתמשי iGen כבר יוצרים מיליארדים של עלונים, פוסטרים, אלבומי תמונות איכותיים, מעוצבים ובעלי איכות צבע בלתי מתפשרת.

ה- iGen מעלה את הפרודוקטיביות בכ- 25%, מאחר וישנו חיסכון בזמן ובחומרים על ידי דיוק בהדפסות ומניעת הדפסות חוזרות. מכונות הדפוס הדיגיטלי של iGen מהוות מובילות בתחום וכעת השדרוג הנוכחי רק ממשיך להצעיד אותן קדימה.

zirox4

ל-  iGen®5מספר דגמים, iGen®5 150 מדפיס 150 עמודים בדקה, iGen®5 120 המדפיס 120 עמודים בדקה וה- iGen®5 90 המדפיס 90 עמודים בדקה, אך התכנון המתקדם של המכונה מאפשר תמיד לשדרג בקלות את מהירות ההדפסה לרמה הבאה.

יחידת הצבע החמישי שנוספה מאפשרת מגוון גדול יותר של צבעים ומקרבת את איכות ההדפסה למציאות.

תכונות נוספות של ה-  iGen®5: מערכת ה-FreeFlow®  של זירוקס – המאפשרת אוטומציה של תהליך ההדפסה וניהולו בקלות מתחילתו ועד סופו, אופציית בחירה בין דיו מבריק למט ליצירת מראה ייחודי, הדפסת עבודות בגדלים שונים (26 אינץ') המאפשר אופציות לחוברות ועלונים מסוגים שונים, מערכת בקרת תמונה המאפשרת בקרת צבע וצפיפות אוטומטית היוצרת איכות תמונה גבוהה, היקף רחב של אופציות לכריכת עבודות – כולל טכנולוגיית integratedPLUS Finishing של זירוקס המאפשרת גמישות עבור דרישות כריכה שונות.

טכנולוגיית ה- iGen®5 משלימה למעשה את משפחת iGen הקיימת על ידי הרחבת היקף היכולות וקידום הטכנולוגיה לרמה חדשה.