כותרות אחרונות
Search

"זכינו באור גדול": אור שפיץ הקונדיטורית בוורוד ריגשה והתרגשה במרכז "עדי ירושלים".

בתמונה מימין: מרים קושיצקי חברת ועד ידידי עדי, יעל רבינוביץ, שלומית גרייבסקי מנכ"ל עדי ירושלים, אור שפיץ, אסתי טורנהיים, רחלי טלר – צילום: עדי ירושלים 

 

"זכינו באור גדול": אור שפיץ הקונדיטורית בוורוד ריגשה והתרגשה  במרכז "עדי ירושלים".

אור שפיץ, בעלת הבייקרי המפורסם שנושא את שמה, הגיעה אתמול (שני)  למרכז 'עדי ירושלים' לחגוג עם החניכים במקום את מסיבת חג החנוכה. שפיץ (25) הידועה בעוגות ובקינוחים הייחודיים שלה, ומתחזקת מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, התכבדה בקישוט מאפה ייחודי לחנוכה, שנאפה והותאם במיוחד לצרכי החניכים במקום המתמודדים עם בעיות רפואיות מורכבות, והיווה תחליף ראוי וטעים לסופגניות המסורתיות. על האפייה היה אמון השף של עדי ירושלים שי מדלסי, ששילב כוחות יחד עם אושיית האפייה כדי ליצור את המאפה המושלם.

 

אור שפיץ – צילום: איגור פרברו 

 

רגע מרגש במיוחד נרשם, כאשר רפאל אנקווה בן ה-10, תלמיד בית הספר המיוחד בעדי ירושלים, המתמודד עם תסמונת גנטית נדירה, העניק לאור שפיץ זר פרחים בשם מאות החניכים ואנשי הצוות במרכז השיקומי-טיפולי של עדי ירושלים, כאות תודה על ביקורה והשתתפותה של האופה הצעירה במקום. אור השתלבה בריקודים ובהצגה של החניכים במסגרת מסיבת חנוכה עליזה בהשתתפות חניכי המקום. היא התרגשה להכיר מקרוב ולשמוח עם הילדים הרבים.

 

בעדי ירושלים ציינו, כי אור הביאה איתה כישרון קולינרי ולב ענק ורגיש, שילוב שהרים את מסיבת החנוכה עבור עשרות החניכים, התלמידים ואנשי הצוות במקום.

 

אור שפיץ מקבלת זר מרפאל אנקווה – צילום: עדי ירושלים

 

בסיום הביקור, חתמה אור בספר האורחים תחת הכותרת: "צוות של צדיקים", והתקשתה להסתיר את התלהבותה: "תמשיכו לעשות עבודת קודש, לשמור על אנרגיה חיובית, שמחת חיים שלא מובנת מאליה, צדיקות וצדיקים אמיתיים, את כל השאר נראה שיש. אוהבת המון והמון ורוד".

 

מנכ"ל עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי: "אחד הדברים המיוחדים במרכז הוא היכולת לאפשר לכל אחד לחוש ולהתנסות באותה חוויה כמו כל אחד אחר, רק הצורה מותאמת ובטוחה, גם עם סופגניות. ביוזמה מדהימה הגיעה אלינו אור שפיץ, שיחד עם הצוות המקצועי הכינה וקישטה סופגניות וחגגה עם הצוות והילדים. חיזקה אותנו מאוד, זכינו באור גדול!"

 

צילום: איגור פרברו

 

אור שפיץ זכורה כמי שהגיעה למקום החמישי גמר בתוכנית הריאליטי אפייה "בייקאוף” וכמי שמעבירה סדנאות אפייה של עוגות וקינוחים. סימן ההיכר שלה הוא הצבע הוורוד שנוכח בכל מאפיה וכן בחלל חנות הבייקרי שלה בת"א, המהווה אבן שואבת ללקוחות מכל רחבי המדינה.

 

בתמונה מימין: מרים קושיצקי חברת ועד ידידי עדי, יעל רבינוביץ, שלומית גרייבסקי מנכ"ל עדי ירושלים, אור שפיץ, אסתי טורנהיים, רחלי טלר – צילום: עדי ירושלים 

 

מרכז עדי ירושלים מעניק קשת רחבה של שירותים מגוונים הניתנים על ידי אנשי צוות בכיר ומוביל בתחומו, ומספק מענה ייחודי בריאותי, שיקומי וחינוכי לכ-200 ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית, התפתחותית ומוטורית, להם ולבני משפחותיהם.